Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus?

Lee-nus

Aktiv medlem
OlaMelin sa:
I väntat på att kaffet skulle rinna ner och nyhetsmorgon återupptas efter pausen så ångade hon igång hunden. "Ska vi.... SKA VI? Ska vi ut och kissa?!?!?" i en sån där när-ingen-annan-hör-dig-röst och hunden började genast dra, slita och morra. Och då - Nyhetsmorgon tillbaka och kaffet klart. Äsch, jag går en runda lite snabbt. Jag orkar inte byta om.

LOL!

OlaMelin sa:
Onepiece + fullhead = för dig som inte har något att dölja - men gör det ändå!
Gjorde du just en J.D. (Scrubs), Ola? "For the man who has nothing to hide - but still wants to? :)

Läste förresten "onepiece + fullface" först. Det hade väl å andra sidan varit det ultimata??!

Lee-nus

Aktiv medlem
Jane6 sa:
Dude, you just told me att du var just whack! Amen sister! I second that, men hey, that's just me! Or was that just me? I demand answers!
jag gjorde en liten remix på några av de tuffa uttryck du myntat i den här tråden, tyckte nämligen att det var rätt käckt. lär man sig sånt på folkhögskola, eller är det typ amerikanska tv-serier? eller kanske på nåt kristet kollo? :)

ärligt talat, vilka oneliners...!

Jane6 sa:
Jag skulle känna mig som en pedofil om jag hade sex med en snubbe som ens äger en one piece...
ja, låter rimligt.

Elias

Ny medlem
Den här overallen är antagligen skön att ha på sig, men den är ful och jag skulle inte ha på mig en sådan ute bland folk även om den vore snygg. Det handlar ju uppenbart om ett mysplagg - som en morgonrock som sagt. Det är något man har på sig i ensamhet i hemmets lugna vrå.

(Fula detaljer: dragkedjan går visst upp längs huvan, huvan verkar vara för stor, fickorna ser ut att vara felplacerade och inte ägnade att ha grejer i, att grejen man öppnar dragkedjan med är så stor, samt att alla fotomodeller verkar ha fått på sig en overall som är minst två nummer för stora för dem.)

Absolutsnow

Ny medlem
v-larsson sa:
AtomicAxum sa:
Min lille bror köpte en sån när han va med sin brud i Turkland.
Jag har mobbat den sen dagen jag såg han ha den på sig och jag
frågar han än idag när jag snackar med han på telefon om han har sin
nallebjörns dräkt på sig. Ser ut som nån sån liten ung som har fått sin första björndräkt
eller spindelmannen dräkt lr nått sånt liknande u get the pitcher. Men jag säger köp en om
du vill vara först med att vara \"inne\" det har funnits fulare och värre saker som har blivit inne och kallats
mode. Så haffa den, va först i din hood som ser ut som aa du får kalla det va du vill. Vad som är viktigast är att du e nöjd!
Ta på dig vad du vill så länge du mår bra så de väll inte väsentligt va andra tycker eller?
Haha köpa den om man vill vara först? Med tanke på att dom funnits en massa år så är man nog allt annat än en trendsättare om du köper den nu. Misstolka mig om jag har fel men hyggepiecen handlar väl fan inte om att dte ska vara snyggt. Det är ju bara en sådan man glider runt i en söndagsmorgon på bakfyllan eller sitter i framför tv´n en kväll.
Håller med om att man har den hemma en söndags morgon osv MEN tyvärr har dom flesta inte det många går runt med dem på stan och i skolan mm. Det tycker jag inte är speciellt snyggt..

smnandersson

Ny medlem
Absolutsnow sa:
Den är jävligt hänging vid skrevet skulle ja säga. Kolla på någon bild.
De är gjorda för män och flickor med lite kött mellan benen! vem klagar, min slipper den berömda pungbulan!

on topic så kan jag säga att jag inte äger en. men sitta hemma och chilla i en sån en dag efter backen skulle inte sitta helt fel!

delta

Aktiv medlem
Absolutsnow sa:
Perkal sa:
Helt sjukt fult, och hur fan ska det kunna vara bekvämare med en "Onepiece" än ett helt vanligt mjukisställ?
Lär ju sitta lagomt skönt i skrevet.
Jag har en large för mina 186cm (kroppslängd alltså=) och jag känner mig lite instängd på längden i skrevet...skulle lätt ha tagit XL eller den skulle varit skuren lite längre ner...

Jibberisch

Ny medlem
Det hela var roligt så länge det varade, det är över nu. Min bor i en stuga i schäärgården. Jag ämnar ha på mej den medan jag äter min julgröt om julaftons-morgonen.

Absolutsnow

Ny medlem
delta sa:
Absolutsnow sa:
Perkal sa:
Helt sjukt fult, och hur fan ska det kunna vara bekvämare med en "Onepiece" än ett helt vanligt mjukisställ?
Lär ju sitta lagomt skönt i skrevet.
Jag har en large för mina 186cm (kroppslängd alltså=) och jag känner mig lite instängd på längden i skrevet...skulle lätt ha tagit XL eller den skulle varit skuren lite längre ner...
Jag är 180 cm och sak köpa en, tror det är bättre med XL?

delta

Aktiv medlem
Absolutsnow sa:
Jag är 180 cm och sak köpa en, tror det är bättre med XL?
hmmm svårt, jag mätte precis min har 15-20cm häng men den känns lite trång överlag (tror det blev värre efter första tvätten) samtidigt tror jag att jag testade XL med och att det såg sjukt fult ut. Men har de inte affärer både i sthlm och sydsverige - bäst är nog att testa(?) ellerer gör postorderklassikern och beställ en av varje och testa hemma o skicka tebax den felaktiga..

Min sitter likadant som han på bilden, att jämföra med den på henne som jag tycker sitter schysstare... (men XL såg nog inte så nice ut som där)

Senast ändrad:

JoakimOhlson

Ny medlem
Jag börjar överväga att införskaffa en OnePiece till vintern faktiskt. Ser sjukt sköna ut att glida runt med hemma i stugan. Vet inte om jag skulle visa mig i den offentligt dock. Möter folk på Ica som går och handlar i sin overall, är det verkligen ok? Vad tycker ni?

delta

Aktiv medlem
Jag vill egentligen gå och handla i min men där visade det sig hur feg jag är...
Har sett folk gå hem från gymmet i den...

JoakimOhlson

Ny medlem
Ja man kanske ska unna sig en sådan i julklapp till sig själv. Får väl se om man vågar visa sig offentligt i den sen. Det har ju blivit lite av en modegrej att gå runt med dem men jag vet inte vad jag tycker om det. Gosa ner sig med den i soffan kan man ju gör i vilket fall som helst.

Houdini overallen är ju soft, slipper man den klassiska "ryggmulningen" i snöbollskrigen i vinter ;)

Corin

Aktiv medlem
Om man kan gå med mjukisbyxor, så kan man ju gå med OnePiece? Det borde väl inte vara någon skillnad?

delta

Aktiv medlem
GOS sa:
Om man kan gå med mjukisbyxor, så kan man ju gå med OnePiece? Det borde väl inte vara någon skillnad?
Lätt på säg ICA på hörnet där folk har sett den förut och vet ok det är en onepiece (och sen får de tycka att det är snyggt eller fult). Men om man bor på en plats där ingen sett en onepiece någonsin då krävs det lite mod eftersom folk stirrar som wtf är det med den där killen... dvs lite mer inre trygghet att våga avvika än typ gå i en neongrön beanie...

JoakimOhlson

Ny medlem
Jag känner lite grann som OnePiece själv skriver om sina produkter, om den sitter skönt och du trivs i den - who cares?! Jag kommer nog köra på en "Marius". Vad tror ni om en kille på 191 och 85 pannor, XL borde sitta fint va?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp