Onödiga Studsmattefilmer!

Philiip

Ny medlem
Tjena

Jag antar att det inte bara är jag som har lagt märke till alla studdsmattefilmer som läggs upp på freeride just nu. Sanningen att säga är jag en aning trött på dem! Varenda en visar samma sak; att i princip varenda unge med studsmatta kan göra en Misty 540
och backflip.
Visst kan jag undvika att kolla på dem, men då kanske jag missar en film när någon drar en cork 1080 eller en double misty 1260!

Det jag vill säga är att folk ska sluta lägga upp massa skitfilmer och i stället komma tillbaka när de har något unikt att tillföra!

Ha det fint!

Orka gnälla om allt!
Vill du se double misty 1260 får du rota dig igenom några sköna femförtissar livet e hårt ibland.....
PS kolla in rappejibber där har vi man of the week!

Din dröm kommer nog aldrig gå igenom, tyvärr

håller med dig helt och hållet, men alla tänker min film är så kul å se på hur dålig den är., så dom lägger upp den ändå:/

Senast ändrad:
Filtrera bort studsmatte-forumet under Forum > Inställningar. Om någon skulle sätta något av tricken ovan nämnda så tror jag nog att rubriken skulle innehålla trick-namnet, något du skulle upptäcka genom att ögna igenom rubrikerna lite då och då.

Ett förslag till lösning...

/Anton

Dr_Snow sa:
Filtrera bort studsmatte-forumet under Forum > Inställningar. Om någon skulle sätta något av tricken ovan nämnda så tror jag nog att rubriken skulle innehålla trick-namnet, något du skulle upptäcka genom att ögna igenom rubrikerna lite då och då.

Ett förslag till lösning...

/Anton
har självklart tagit bort studsmatte-forumet.

tänkte ju självklart inte på tricken, det fattar man ju ofta. men grymt störande när det kommer komma upp 100 nya forum om när massa kids hoppar runt lite i sommar.

därför tänkte jag att freeride kanske kunde göra ett nytt forum för just studsmattefilmer.

Nu hänger jag inte med. Menar ni att det dyker upp studsmattefilmer i andra forum, t ex "Amatörfilmer - Övrigt" och "Övriga sommaraktiviteter"?

Ok, nu är jag med. Såg din (ekdahl) tråd nyss, det är nog på gång (hoppas jag).

Edit; ska inte lova för mycket. ;)

Senast ändrad:
Jag syftar inte just på double misty 1260, även fast det vore ruskigt coolt ;) Utan helt enkelt något som inte ser ut som allt annat

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp