Oseriösa liftkortsfoton?!!!!!!

Rapiernet

Medlem
Hejje!
Imorn bär det av till Tignes!
Jag har ett passfoto till liftkortet, men jag undrar hur oseriöst fotot kan vara?

Det kan väl omöjligt vara så att ena örat måste synas, precis som på passet?
Man ska väl typ bara se vem det är?
Kan man göra nån fantastisk grimas eller ett förstäffligt ansiktsutryck på fotot?

(ps. VÄX ALDRIG UPP!!!)

på mitt förra säsongskort jag hade i bjursås så hade jag ett skolfoto från när jag gick i fyran.. vet inte hur gammal man är då men nu är jag 23. hon som fixade kortet tyckte att jag hade lite för lite skägg på det kortet så jag fick låna en penna och rita dit lite skägg. men det här va ju i det liberala bjurs.. vet inte hur det är i större anläggningar..

Tack för upplysningen "ira_gula_luxuria"
men jag var mer ute efter regler gällande de franska alperna

nån som vet?

man brukar kunna ha jäligt oseriösa... har varje år haft med mig riktigt störda bilder och dem sätter dit dem utan ett ord...

Kom precis hem från valdi/tignes, min kompis som är 22 hade ett foto från 4an, och de stoppade honom andra dagen, klippte kortet, och han fick betala 20 eller 30 euro (kommer inte ihåg) för ett nytt...så ta inte ett alltför gammalt...det är värt 40 spänn att få ett nytt i en fotoautomat...men du kan säkert ha en flippad min //

jo tänker man efter så måste det ju ha nån slags mening med att de vill att man ska ha ett foto på sig själv! för att det ska vara personligt. och har man inte det så får man ju skylla sig själv om man blir haffad av nån sur liftskötare..

men hur kul är det att vara ordentlig? tänk inte efter... är mitt tips.

Hmm, behöver man kort till lifkorten i åre ? har inte läst nånstanns att det skulle behövas, men det vore ju skoj att veta om det gjorde det =)

nej det behöver man inte.. men på andra ställen som i bydalsfjällen osv.. årskorten måste man väl ha det på, på dom flesta platser

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp