OT-Forum

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 39569

Guest
OT-Forum
Tjenare, har för mig att det funnits en tråd om det här tidigare men eftersom jag inte hittar den så kanske jag har drömt. Men om den finns så kan ni ju länka den.

Iallafall så tycker jag att det skulle vara bra med ett helt OT-Forum. Jag vet att OT-Tråden finns men den är det ju en sån massa blandad skit i så det går ju inte att göra vad som helst i den.
Om man kollar på andra forum så har dom flesta nån typ av ot-forum. Dessutom har ju freeride gjort det så finurligt så man kan blockera dom forumkategorierna man inte vill se, så då är det ju bara att blocka den forumkategorin om man inte vill se den.
Det kan ibland (otroligt nog) bli lite tråkigt här i längden när det inte kommer några trådar på ett tag.

Hej svejs i lingonskogen.

OT-Forum
det är ju en ide jag tänkt på också.. men samtidigt så är freeride en sajt för å diskutera skidor och allt där kring.. inte massa annat skräp..

men johan kan ju ta å tänka över saken?
skulle kanske bli på tok för mycke skit i detta forum isåfall.. och för svår modererat?..
vad vet jag...
alltid kul med förslag!

OT-Forum
Stepup sa:
har du testat att söka?
Har du testat att läsa?

Jeppenator sa:
det är ju en ide jag tänkt på också.. men samtidigt så är freeride en sajt för å diskutera skidor och allt där kring.. inte massa annat skräp..
Jo, men dom flesta forumen har ju nån typ av inriktning men ändå har dom ett sånt forum. Så då skulle väl freeride också kunna ha det?

jeppenator sa:
men johan kan ju ta å tänka över saken?
skulle kanske bli på tok för mycke skit i detta forum isåfall.. och för svår modererat?..
vad vet jag...
alltid kul med förslag!
Då får man väl använda
icon_abuse.gif
flitigt

Senast redigerad av en moderator:
OT-Forum
eller så gör ni så att alla som vill sitta o skriva nada addar varandra på msn o har helhärliga gruppkonversationer tills ni spricker av lust och ejakulationer!

OT-Forum
Finns ju två sätt att se det, såklart är freeride till för skidsnack men när det är lite "dött" så finns ju alltid chatten, sen kan de ju aldrig skade med ett ot-forum för de som inte vill läsa det eller stör sig på det kan ju alltid välja att inte visa det.

OT-Forum
Jag tycker precis som deespinn, jag tycker att ot-tråden har blivit packad med en massa youtube filmer. Detta gör att man inte kan ha några som helst disussioner uppe.Men jag tycker moderaterna skulle kunna diskutera frågan och sedan komma fram till ett svar.

OT-Forum
Jag håller helt med Bajskorven. Jag tycker det är alldelesför mycket strunt och skräp på denna tråd. Det borde skapas några nya trådar, tex Youtube-tråden, kebab-tråden, måndags-tråden, tisdags-tråden, onsdags-tråden, torsdagstråden, lördags-tråden och söndagstråden.. kan ju vara en tanke att tänka på!!!

OT-Forum
Heenke sa:
Jag håller helt med Bajskorven. Jag tycker det är alldelesför mycket strunt och skräp på denna tråd. Det borde skapas några nya trådar, tex Youtube-tråden, kebab-tråden, måndags-tråden, tisdags-tråden, onsdags-tråden, torsdagstråden, lördags-tråden och söndagstråden.. kan ju vara en tanke att tänka på!!!
Precis! ett ot-forum borde innehålla precis sånna trådar.

OT-Forum
OT Tråden är ju som ni säger fylld med en massa youtube filmer som man inte kollar på i alla fall, prova att starta en liknande tråd till så får vi ju se hur lång tid de tar innan Hasse är framme å låser.....

OT-Forum
Setermannen sa:
OT Tråden är ju som ni säger fylld med en massa youtube filmer som man inte kollar på i alla fall, prova att starta en liknande tråd till så får vi ju se hur lång tid de tar innan Hasse är framme å låser.....
Mm, jo jag skapade torsdags-tråden förra veckan som blev en stor succé i kanske 5 minuter. Sen blev den låst. Lite synd tycker jag med tanke på allt viktigt som skrevs där!

OT-Forum
Heenke sa:
Setermannen sa:
Mm, jo jag skapade torsdags-tråden förra veckan som blev en stor succé i kanske 5 minuter. Sen blev den låst. Lite synd tycker jag med tanke på allt viktigt som skrevs där!
Om jag minns rätt skrevs det bara skit i den tråden. Det finns ju en OT-tråd av en anledning, att allt OT-snack ska hållas där. Om det blir en massa OT-trådar så kan vi ju lägga ner det här med ett skidforum. Dessutom finns det ju en chat för allt OT-snack, sen finns ju lunarstorm också...

OT-Forum
Men jag förstår inte varför det inte skulle vara bra med ett OT-Forum, eller jo det gör jag. Men då kan man välja att inte visa det så slipper man det?

Men okej vi gör som ni säger istället:
Alla skriver in sina Lunarnamn, msn-adresser och tidpunkter som ni kommer att vara i FR-Chaten i den här tråden. På så sätt kan vi snacka OT på ett smidigt sätt!

OT-Forum
ja tycker att ett sånt här forum skulle vara riktigt nödvöndigt för freerides framtid!
det borde ni"stora knuttar" också tycka. för då skulle ni slippa sånna här onödiga trådar!

OT-Forum
Heenke sa:
Setermannen sa:
Fy fan det är inte lätt!

OT-Forum
Eller oxå vi kanske hålla oss på en skid/snowboard sida till sånt som hör hemma här eller? Finns massa andra sidor att diskutera sånt i.

//H

OT-Forum
Hasse sa:
Eller oxå vi kanske hålla oss på en skid/snowboard sida till sånt som hör hemma här eller? Finns massa andra sidor att diskutera sånt i.

//H
finns, inget forum där man kan prata ot-grejs i internet med sköna snubbar som en själv (läs skidåkare!)

OT-Forum
chatten är ju pretty värdelös,
först är det inget folk där, sen efter ett par har hittat dit efter att fått sin ot-tråd låst skriver alla samtidigt och ingen fattar till vem man skriver typ. (tidigare förslag om att införa korpavbytningssystem men utan framgång)

därför borde det finnas en sektion, >>OT-forum under chatt grejen på startsidan.
när man trycker på >>nya inlägg senaste dygnet så ska inte ot-trådarna från ot-forumet synas. dom måste man istället gå till >>OT-forumet för att läsa.

you heard

Tillbaka
Topp