Ovärd tråd(gammal)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ovärd tråd(gammal)
ja började i 5:an men håller på sluta nu.. nu går jag 1:an btw..

Ovärd tråd(gammal)
hofnar lilliput, mycket sällan dock.. annars är det fet bulle som gäller

Ovärd tråd(gammal)
Jag roeker inte. Det tär för mycket på hälsan och konditionen. Men har dock fastnat för snus

Ovärd tråd(gammal)
jonathan_chips sa:
Meckade en tia nyss annars röker jag bara på stranden och när jag är sjukt torr i halsen.
MM, känslan av att halsen bara skriker efter vatten och man istället tillför rök är oslagbar.

Ovärd tråd(gammal)
de va et jäkla hatande här då, killen kanske överväger att börja eller sluta vem vet..

själv började ja som feströkare, har inget emot o ta en ibland , men känner heller inget sug en vardag att stå o puffa

Ovärd tråd(gammal)
Sjogras sa:
jonathan_chips sa:
Meckade en tia nyss annars röker jag bara på stranden och när jag är sjukt torr i halsen.
MM, känslan av att halsen bara skriker efter vatten och man istället tillför rök är oslagbar.
Precis, spec om man är på stranden och det är sådär skönt varmt och fuktigt. Mitt tips är då att man provar med att svälja ett par cl. sand så att man verkligen får upp det sista av vätskan i halsen, sen är det bara att tända på. Helst ska det var 2-3 cigg i munnen samtidigt också.

Ovärd tråd(gammal)
oscarius sa:
kujanpaa sa:
oscarius sa:
Nu ska vi ju också ta hänsyn till att ingen av er kan röka lagligt..
Vadå, är det olagligt att röka? Nej, precis, det är det inte. Inte är det olagligt att köpa heller om man är under 18 år, det är dock olagligt att sälja till minderåriga.
Men således kan ingen under 18 röka på lagligt vis då det är olagligt att sälja till minderårig, samt att köpa ut.

Som advokat Martin Andersson sa;
Däremot kan den som säljer cigaretter till någon som är under 18 år straffas för det, se 12 och 27 §§ Tobakslagen.

Är man minderårig och röker kan det i vissa fall föranleda att de sociala myndigheterna, d.v.s. socialnämnden i den kommun man bor i, vidtar åtgärder, t.ex. beslutar att utreda den minderåriges situation och för samtal med föräldrarna.
i 6an hittade jag ett oöppnat och inplastat paket, det är inte olagligt

jag röker inte :)

Ovärd tråd(gammal)
Alltså det är töntigt att inte röka! :/

Ovärd tråd(gammal)
The_teo sa:
kossan sa:
freppen sa:
ja började i 5:an men håller på sluta nu.. nu går jag 1:an btw..
har du hoppat ner flera klasser?
Snälla, säg inte att du inte förstår vad han menar..
Men alltså, han säger att han började i femman, och att han nu går i ettan, då måste han ju ha hoppat ner klasser. Eller är det så att det är han själv från framtiden som åkt tillbaka till när han gick i ettan och tagit sitt baktids jags plats och går således i ettan nu med, fast det låter ju inte så troligt va? Nej, så den tanken kan du ju skippa och erkänna att min teori är den mest troliga tills vi får ett konkret svar från huvudpersonen själv.

Ovärd tråd(gammal)
kossan sa:
The_teo sa:
kossan sa:
har du hoppat ner flera klasser?
Snälla, säg inte att du inte förstår vad han menar..
Men alltså, han säger att han började i femman, och att han nu går i ettan, då måste han ju ha hoppat ner klasser. Eller är det så att det är han själv från framtiden som åkt tillbaka till när han gick i ettan och tagit sitt baktids jags plats och går således i ettan nu med, fast det låter ju inte så troligt va? Nej, så den tanken kan du ju skippa och erkänna att min teori är den mest troliga tills vi får ett konkret svar från huvudpersonen själv.
ja tror han börja i 5an på mellanstadiet och nu går i 1an på gymnasiet. elllllllllllllllleeeeeeeeeeeeer! drick mer mjölk hahaha

Ovärd tråd(gammal)
Ska vi inte starta en tråd om vem som använder sockar och vem som inte gör det?

Senast ändrad:
Ovärd tråd(gammal)
Har hört att halva bmp satt å knarkade vid ett utkikstorn ikväll, men vet inte? :O
Har också hört att deras film ska heta hustlin och att trailern är klar:O:O

Senast ändrad:
Ovärd tråd(gammal)
Maximilliam sa:
eller okej jag skidröker!
kan ju inte säga att ja är förvånad;)

asså, det står ju liksom rökning dödar på paketet redan så, ja vet inte, känns som ett rätt klart budskap, som man helst slipper.

Ovärd tråd(gammal)
Kumlinan P14 funderar på att börja röka, han vill bara veta vad folk på freeride tkr först.

Ovärd tråd(gammal)
Nej, kommer troligtvis inte att hända heller. Betala för att få dålig kondition och om man har otur lungcancer...inte så lockande.

Ovärd tråd(gammal)
nej nej nej varför börja vad vinner man på det dålig mun hygien och ekonomiska kriser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp