D
Deleted member 84637
Guest
Ovärd tråd(gammal)
ya man
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Va!? Jag har aldrig sett någon här på free ride sär skriva någon gång!Setermaan sa:Sär skriver gör väl alla!!Fest4ever sa:Fest röker gör väl alla!!
Eller??
Eller??
jag gör jag gör!ekebom sa:Ni röker inte ett jävla skit, varken någon utav er.. Fools!
haha, jag dör.MC_BLINGELING sa:Va!? Jag har aldrig sett någon här på free ride sär skriva någon gång!Setermaan sa:Sär skriver gör väl alla!!Fest4ever sa:Fest röker gör väl alla!!
Eller??
Eller??
Eller??
mmh vad feeeedt...magnusericsson sa:jag gör jag gör!ekebom sa:Ni röker inte ett jävla skit, varken någon utav er.. Fools!
erkänn!ekebom sa:mmh vad feeeedt...magnusericsson sa:jag gör jag gör!ekebom sa:Ni röker inte ett jävla skit, varken någon utav er.. Fools!
varför dääää?magnusericsson sa:erkänn!ekebom sa:mmh vad feeeedt...magnusericsson sa:jag gör jag gör!
det är det med, snus skare va! hohohofenox92 sa:i en undersökning några i min klass gjorde så rökte 9/10 tjejer av de som dom frågade och 5/10 killar. Betyder inte det att det är väldigt feminint att röka?
wordManutten sa:skulle aldrig komma på tanken
så sa nog alla när dom var 12rossignol_97 sa:wordManutten sa:skulle aldrig komma på tanken
wordDanielMyhr sa:asså nåra skriver att dom aldrig kommer röka ALLA kommer provröka nån gång de lovar jag nästan
grattis i två veckorpark_pojken sa:Nyss slutat! rökte dock 4-5 år men nu har jag slutat![]()
Haha, word rickard!rickardsmith sa:röka är de onödigaste som finns
och de töntigaste som finns
de finns ingen mening me de liskom
man bara slösar massa pengar!
HahatheoJ sa:har slutat orka köpa egna, av ekonomiska skäl xD så nu röker jag bara om jag blir bjuden =)
btw, alla som säger att dom aldrig kommer röka kommer inse att de har fel om några år : D
Att röka Marijuana (ganja) är inte omoraliskt någonstans. Marijuana är en naturlig ört, som dessutom leder oss till självinsikt. Att bruka kemiska droger är däremot omoraliskt..Setermaan sa:Vilket omoraliskt ämne att ta upp i sådana här sammanhang. Missbrukar ni andra substanser än alkohol och tobak?Roblind sa:brunt och grönt håller ju rätt samma priskurs ^_^EkBOOOM sa:inte mer en grönt och i värsta fall brunt om de är illa med cashenlol....