Ovärd tråd(gammal)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ovärd tråd(gammal)
Av: MC_BLINGELING | 2009-10-04 00:11 Citera

Setermaan skrev:

Fest4ever skrev:
Fest röker gör väl alla!!

Eller??

Sär skriver gör väl alla!!

Eller??

Va!? Jag har aldrig sett någon här på free ride sär skriva någon gång!

Eller??

¨

Hahahahaha :P

Ovärd tråd(gammal)
röka är de onödigaste som finns
och de töntigaste som finns
de finns ingen mening me de liskom
man bara slösar massa pengar!

Ovärd tråd(gammal)
i en undersökning några i min klass gjorde så rökte 9/10 tjejer av de som dom frågade och 5/10 killar. Betyder inte det att det är väldigt feminint att röka?

Ovärd tråd(gammal)
fenox92 sa:
i en undersökning några i min klass gjorde så rökte 9/10 tjejer av de som dom frågade och 5/10 killar. Betyder inte det att det är väldigt feminint att röka?
det är det med, snus skare va! hohoho

Ovärd tråd(gammal)
asså nåra skriver att dom aldrig kommer röka ALLA kommer provröka nån gång de lovar jag nästan :P jag röker INTE

Ovärd tråd(gammal)
Olagligt eller lagligt... vem som helst kan få tag på ciggaretter så åldern spelar mindre roll.

Jag röker inte.

Ovärd tråd(gammal)
har slutat orka köpa egna, av ekonomiska skäl xD så nu röker jag bara om jag blir bjuden =)

btw, alla som säger att dom aldrig kommer röka kommer inse att de har fel om några år : D

Ovärd tråd(gammal)
theoJ sa:
har slutat orka köpa egna, av ekonomiska skäl xD så nu röker jag bara om jag blir bjuden =)

btw, alla som säger att dom aldrig kommer röka kommer inse att de har fel om några år : D
Haha

Ovärd tråd(gammal)
only because to getting the maximum steeze and feeling G.....;D

Ovärd tråd(gammal)
Verkligen inte!
Men jag ska nog börja när jag blir 23. Det är ju faktiskt väldigt coolt att röka.

Ovärd tråd(gammal)
Setermaan sa:
Roblind sa:
EkBOOOM sa:
inte mer en grönt och i värsta fall brunt om de är illa med cashen :) lol....
brunt och grönt håller ju rätt samma priskurs ^_^
Vilket omoraliskt ämne att ta upp i sådana här sammanhang. Missbrukar ni andra substanser än alkohol och tobak?
Att röka Marijuana (ganja) är inte omoraliskt någonstans. Marijuana är en naturlig ört, som dessutom leder oss till självinsikt. Att bruka kemiska droger är däremot omoraliskt..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp