Ovärd tråd(gammal)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ovärd tråd(gammal)
Vad är AM-964? Försökte googla men hittade inget

Ovärd tråd(gammal)
Carl-Jan sa:
Var får man tag i cigg? Vill inte fråga mamma om hon kan "köpa ut" precis ;pPp Tips? ;);)
vetinte om din profil stämmer, men om du är 19 så kan de inte va så svårt?

och ja kan ta en cigg om jag druckit, *aldrig* annars

Senast ändrad:
Ovärd tråd(gammal)
Jag blir helt knäsvag och glad av det jag röker.
Kommer inte ihåg vad det heter, men det smakar gott och sånt.

Ovärd tråd(gammal)
jag har ett jätteroligt skämt som jag ska skriva ner här så ni får läsa de! håll i er nu kommer de

"Jag kan sluta röka när jag vill, det har jag gjort flera gånger" HIHIHI :lol::lol::lol::lol:

Ovärd tråd(gammal)
Shit alltså! Tror fan att ni borde flytta denhär tråden till flashback innan halva freeride åker på piss! :D hahahahah

Ovärd tråd(gammal)
fest röker lan röker:> kan bli en kent i backen också fast har inte rökt på 5 månader nu satsar lite på konditionen så man kanske kan får fortsätta vara med i distriktslaget. Haha men fattar inte varför alla som alldrig har prövat ser ner på dem som röker. Fest röka är ju fan finare än att dricka berss så ...

Ovärd tråd(gammal)
eventuellt barr lite då o då men de e ju så beroendeframkallande så pallar inte längre :/

Ovärd tråd(gammal)
linusandersson sa:
fest röker lan röker:> kan bli en kent i backen också fast har inte rökt på 5 månader nu satsar lite på konditionen så man kanske kan får fortsätta vara med i distriktslaget. Haha men fattar inte varför alla som alldrig har prövat ser ner på dem som röker. Fest röka är ju fan finare än att dricka berss så ...
Det är roligare att röka än att stava iaf

Ovärd tråd(gammal)
Jag röker självklart inte, skulle aldrig utsätta min kropp för något sådant!!
Dessutom tycker jag det är elakt mot astmasjukt folk. Min pojkväns farmor har så svår astma att hon inte ens kan stå i närheten av en rökare. Därför blir jag riktigt jävla förbannad när rökare står precis bredvid folk i busshålltsplatsen eller tex. röker i tunnlar på tågstationen. Om man röker, visa hänsyn för rökning gör inget annat än förstör för samhället. Det kostar pengar i sjukvården för alla lungsjuka. Det förstör miljön. De luktar illa. De förstör andras hälsa. Deras röst blir riktigt läbbig efter några år. De blir fula. De kräver rökpauser hela tiden. Många skräpar ner eftersom de slänger fimpen på marken. Jag var i Beijing för några månader sedan, där röker i princip alla överallt. Luften är så dålig att man blev trött av att bara gå ut. Så vill inte jag leva. Så jag hoppas att det kommer bli svårare och jobbigare för rökare att existera så att de slutar självmant.
Det finns inget töntigare än att vara en börda för samhället!

Ovärd tråd(gammal)
jag röker allt!

eftersom jag hyr och flyttar ut om ett par månader kan jag tom ta mig ann den fruktansvärda vanan att röka inomhus! NICE

Ovärd tråd(gammal)
Hammpus sa:
jag röker allt!

eftersom jag hyr och flyttar ut om ett par månader kan jag tom ta mig ann den fruktansvärda vanan att röka inomhus! NICE
1. Har du betalat depositum?
2. Luktade det rök innan?

om:
1=ja
2=nej
så bli du nog ett depositum fattigare later on.....

Alla andra möjliga svar:
gör vad fan du vill :)

Ovärd tråd(gammal)
PNyberg sa:
Hammpus sa:
jag röker allt!

1. Har du betalat depositum?
2. Luktade det rök innan?

om:
1=ja
2=nej
så bli du nog ett depositum fattigare later on.....

Alla andra möjliga svar:
gör vad fan du vill :)
det var inget palats när jag flyttade in om vi säger så ;)

Ovärd tråd(gammal)
ni som röker har säckert tappat ett par feta skider bara för att ni köper ett paket cig om dan!!!!!!!

Ovärd tråd(gammal)
Eftersom att trådskaparen Kumlinan valt att ändra tråden så kan jag hålla med om att denna har haft sin tid här på freeride, och därför är det dags för den att vila stilla i Arkivet en sista gång.

/Jeppe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp