D
Deleted member 47322
Guest
Ovärd tråd(gammal)
inte cigg 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vetinte om din profil stämmer, men om du är 19 så kan de inte va så svårt?Carl-Jan sa:Var får man tag i cigg? Vill inte fråga mamma om hon kan "köpa ut" precis ;pPp Tips?![]()
En substans med toxiska effekter, anses även vara cancerframkallandeCarl-Jan sa:Vad är AM-964? Försökte googla men hittade inget
Jag anser att canabis är dödligt...ekebom sa:En substans med toxiska effekter, anses även vara cancerframkallandeCarl-Jan sa:Vad är AM-964? Försökte googla men hittade inget
Nej, det anser du inte alls...Perkal sa:Jag anser att canabis är dödligt...ekebom sa:En substans med toxiska effekter, anses även vara cancerframkallandeCarl-Jan sa:Vad är AM-964? Försökte googla men hittade inget
haha nee han skoja baraekebom sa:Nej, det anser du inte alls...Perkal sa:Jag anser att canabis är dödligt...ekebom sa:En substans med toxiska effekter, anses även vara cancerframkallande
jag vet.... inte första gångenbuzzlightyear sa:haha nee han skoja baraekebom sa:Nej, det anser du inte alls...Perkal sa:Jag anser att canabis är dödligt...
söt. cam?ekebom sa:jag vet.... inte första gångenbuzzlightyear sa:haha nee han skoja baraekebom sa:Nej, det anser du inte alls...
Värt att röka i 3 år om man inte är beroende?hemlig sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
jo för de e ju så coolt att röka .mmarcus sa:Värt att röka i 3 år om man inte är beroende?hemlig sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
Det är roligare att röka än att stava iaflinusandersson sa:fest röker lan röker:> kan bli en kent i backen också fast har inte rökt på 5 månader nu satsar lite på konditionen så man kanske kan får fortsätta vara med i distriktslaget. Haha men fattar inte varför alla som alldrig har prövat ser ner på dem som röker. Fest röka är ju fan finare än att dricka berss så ...
Cooling.. p12Ifreeen sa:jamen faaaan typ rullar in 12 kg hasch i en joint ja xD
Du orkar inte ens lyfta 12 kg HEHEHEmckw sa:Cooling.. p12Ifreeen sa:jamen faaaan typ rullar in 12 kg hasch i en joint ja xD
1. Har du betalat depositum?Hammpus sa:jag röker allt!
eftersom jag hyr och flyttar ut om ett par månader kan jag tom ta mig ann den fruktansvärda vanan att röka inomhus! NICE
det var inget palats när jag flyttade in om vi säger såPNyberg sa:1. Har du betalat depositum?Hammpus sa:jag röker allt!
eftersom jag hyr och flyttar ut om ett par månader kan jag tom ta mig ann den fruktansvärda vanan att röka inomhus! NICE
2. Luktade det rök innan?
om:
1=ja
2=nej
så bli du nog ett depositum fattigare later on.....
Alla andra möjliga svar:
gör vad fan du vill![]()
Haha det försvinner ju så jävla mycket pengar från skidåkningen..A-Lindh sa:jo för de e ju så coolt att röka .mmarcus sa:Värt att röka i 3 år om man inte är beroende?hemlig sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
Sant.Lab-teneighty sa:det händer lite då och då.
Säkert. Men jag är så jävla rik att jag kan röka OCH äga feta skider...Lbergstrom sa:ni som röker har säckert tappat ett par feta skider bara för att ni köper ett paket cig om dan!!!!!!!