packat och klart?

aguila

Ny medlem
packat och klart?
tjena tänkte kolla här inför nästa säsong om vad ni tror...

såg reortaget på pakat och klart igår och blev klart sugen på att bila ner till nästa säsong...

jag undrar dock hur lätt det anses vara att slagga över hos några skibummare i alperna...
ni som är skibummare är det någont ni skulle kunna tillåta. 2 kanske 3 eller 4 pers som slaggar en natt eller två och som betalar för sig givet vis.
är det svårt att bestämma och få tag på folk som skibummar på ställen i alperna?

packat och klart?
Det e ofta trångt i bummarboendena.. Så att trycka in 4 pers till e nog o ta i.. Men men. om det e ngt en bummare e så e de fattig. så lite cash säger man nog inte nej till hehe

Q

packat och klart?
qvenner

okej jo kan förstå att de kan bli mer trångt om man är 4 pers :s
men jag är inte så kräsen med var jag sover så länge det är undr tak :p
men pengar kan man ju alltid bidraga med...

packat och klart?
Finns det plats så kommer du säker få ett ställe att övernatta någon kväll på. Det är som sagt utrymet som ofta är problemet.

packat och klart?
Sulan83

okej men kan det vara en bra idé att försöka få kontakt med någon iförväg och bestämma eller är de typ bara att dyka upp?
de vore schyst om man bara kunde dyka upp men de låter soma tt de itne vore så bra eftersom att jag inte känner några skibummare

packat och klart?
vadå... de enda du behöver är en elsladd så du får el till kupévärmaren så är det ju lugnt sen. somna fort gör man nog utan problem efter en dags åkning även i en bil :)

packat och klart?
Wippeh

jo de är förvisso sant, men min bil är allt för oisolerad för de dock. och de kan bli knivigt att lyckas sova 4 pers i en bil utan att pajja allt vad rygg och nacke är... inte så kul att åka dagen efter då... :s

packat och klart?
Asså kan du ta kontakt med nån så är det att föredra. Jag tog in tre bummare förra säsongen över en natt som jag inte träffat förr. Håll dig framme på fyllan, det var så jag blev övertalad.

packat och klart?
Sulan83

okej. annars får man i värsta fall som föreslaget här i tråden, sova i bilen en natt...
men man vill gärna träffa lite trevligt folk också...

Tillbaka
Topp