Paddla Fors !!!!!!

RilleJ

Ny medlem
Paddla Fors !!!!!!
Vad finns det för andra sommaraktiviter !!!???!!! För er som gillar pirr i underlivet och tycker att offpiståkning är grejen för er. Testa att paddla fors !!!! Mer adrenalinstinn sport får ni leta efter. Vill ni prova finns det en hel del klubbar i landet som arrar nybörjarkurser. Det är bara att leta sig fram på nätet. Är ni i FFunäsdalen med omnejd i sommar/vår så hör av er till mig så ska jag sätta er i kontakt med bra folk. HA de bäst.....//RIckard

Paddla Fors !!!!!!
Kan bara hålla med !
En bra dag i forsen är svår att slå med en bra dag i backen.
Svårt att jämföra iofs, men jag lovar efter din första surf är du fast!!

Paddla Fors !!!!!!
Vad ska man satsa på i sommar om man gillar off piståkning samt pirr i underlivet? Hrm... Vad insinuerar du? Ett alternativ är väl att hångla i en osmält snödriva i nordläge!

Paddla Fors !!!!!!
Spots i Sörmland är det tyvärr ont om. Nyköping (centralt) funkar i vårflod, och Norrström i Sthlm brukar åtminstone ha bakvattenkanter att trixa i. Närmaste surfvåg bortsett från Nyköping ligger vid Tyttbo Forsfiskecamp, nedre delen av Dalälven.

Kolla forsguiden.com!

Paddla Fors !!!!!!
jo det kan väll vara snaing men man kan få sissnade upplevelser i underlivet när man brakar ner för åreskutan på DH-hoj eller hoppa falskärm.=)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp