Park Update (fyll på!)

Park Update (fyll på!)
GEkroth sa:
Bydalen
Nu har en linje i Bydalen öppnat. 3 hopp än så länge men fler är på G. Bl.a. en corner-box.
den röda linjen öppnad alltså.
längst ner e en brad landning med 3 kickar, samma längd på dom ungefär o de e lite onödigt.
Dom skulle bygga på ett större hopp på ca 14 meter idag,,

Park Update (fyll på!)
Högbyns park består av:

ca 10 m 4-kink box

rak 5-6m box

6-7m lågt rail

c-box

flat-down box

2 st T-boxar som sitter eftrer varandra med ca 1m mellanrum

rainbow box

3 st hopp, ca 5m, 6m 14m på dom

s-box och 2 st till rail och mer hopp kommer nog dom sätta upp

Park Update (fyll på!)
jeppenator sa:
Ludde_c sa:
något nytt i gesunda nu när najtmärs börjar närma sig?
ABSOULUT!!

va precis upp å kikade lite å va me å pekade å bestämde lite *stolt* hihi

nej men de blir trogligtvis 4 hopp mellan 10-14 meter å sen 4 småkickar runt 4-7 meter.
kan lägga upp en bild på de nedersta hoppet lite senare idag.

Rails kommer komma upp i en rail line breve hoppen..

DE BLIR FETT!!!
RAILS:

Brevid andra hoppet ett rakt rail(ingen box) + mail box
Brevid tredje hoppet ett till rakt rail + en tunna

Park Update (fyll på!)
Stöten Har ett hopp med en 5 meters platå typ och så har dom ett hopp men en röd och en svart kick i wc backen . Rails och boxsar e på väg

Park Update (fyll på!)
Rålambshovsparken

det är lite för kallt för picknick, kan jag konstatera efter helgen. jag tycker synd om alla fjortizar som inte har någonstans att ta vägen. snön täcker ju gräset mestadels, så man blir lite våt och kall om "baken". eftersom det är isigt på vattnet kan det vara lite svårt att bada, men jag och lars lyckades pissa så länge att isen smälte och vi kunde hoppa ner i hålet. lars var nära att fastna under isen och inte kumma upp, men då sa jag: kom upp och värm dig, och det bröt verkligen isen. därefter klättrade vi i trädet. och gosade. när kvällen kom krypande var vi lite kyliga om fossingarna, men vad gör det när höken gal i morgonskymningen. förresten vad kom först, bacon eller ägget? hmm.

men kan dock rekommendera parken den för alla hjärtans dag. inte riktigt alla hjärtans dag kanske, men dom flesta.. hejdå

Senast ändrad:
Park Update (fyll på!)
pelle_jons sa:
Rålambshovsparken

det är lite för kallt för picknick, kan jag konstatera efter helgen. jag tycker synd om alla fjortizar som inte har någonstans att ta vägen. snön täcker ju gräset mestadels, så man blir lite våt och kall om "baken". eftersom det är isigt på vattnet kan det vara lite svårt att bada, men jag och lars lyckades pissa så länge att isen smälte och vi kunde hoppa ner i hålet. lars var nära att fastna under isen och inte kumma upp, men då sa jag: kom upp och värm dig, och det bröt verkligen isen. därefter klättrade vi i trädet. och gosade. när kvällen kom krypande var vi lite kyliga om fossingarna, men vad gör det när höken gal i morgonskymningen. förresten vad kom först, bacon eller ägget? hmm.

men kan dock rekommendera parken den för alla hjärtans dag. inte riktigt alla hjärtans dag kanske, men dom flesta.. hejdå
humor!

Park Update (fyll på!)
Branäs har en liten löjlig park just nu. Ganska kass men den är öppen i alla fall. I Torpbacken, inte Västsjöbacken som det skulle varit.

Park Update (fyll på!)
Dave sa:
pelle_jons sa:
Rålambshovsparken

humor!
faktiskt inte. det är jag som är lars, vi hade gosigt.

Park Update (fyll på!)
om det va nån som ville veta hur parken i tärna är så är den stor, bra och skön med rätt många boxxar, ganska många hopp av sice small och lite rails

Park Update (fyll på!)
Är de någon som varit i hammarbybacken på sistone. Skådade ett hopp där när jag åkte förbi med bussen. Någon som har testat de, och kan beskriva hur de är osv.

:)

Park Update (fyll på!)
nån som vet hur det ser ut i fjätervålen? har dom nått hopp alls. jag ska dit vecka 9 tror jag, lr sportlovsveckan.

Park Update (fyll på!)
vad jag fick höra av en polare som var dit på frilufsdag, s¨hade dem fåt upp hela parken,
i trysil alltså =)

I bjursås så händer de saker, kommer nog att bli klar i största del till helgen

/ Andreas

Senast ändrad:
Park Update (fyll på!)
tja ja orkar inte läsa igenom hela tråden, men ja undrar om någon vet om de byggt något hopp elr nått liknande i storstenshöjden ?

.

Park Update (fyll på!)
Lindvallen!
Vi kommer att behålla Jib Academy arenan fram tills dess att vi kan flytta in i vår egna backe. Parken ser ut så här:

1,5m hög Flat-down dubbelrör
9m box
Hopp med två kickar (11m och 5m)
Hopp med två kickar (13m och 6m)
12m dubbelrör
S-ledge

Uppdatering!:
Öppnat nedre delen av vår backe med sex rails.
Battleshipbox (extra bred och låg)
Rainbowbox (extra bred och låg)
Flat (extra bred och låg)
6m box
6 dubbelrör
C-box

Öppnar riktiga parken någon gång under nästa vecka.

/Parkvärdarna Lindvallen
Micke, Jesper, Oskar, Andreas & Stefan

Tillbaka
Topp