Lu-Crabber
Medlem
Park Update (fyll på!)
rättvik?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skishowhoppet i Gustavbacken är öppet med två kickar (15m och 4m).Felixlundin sa:Lindvallen har öppnat pink parken men hur ser det ut?
Någon som varit i hammarbybacken på sistone som villa ge en lite update?Akksel sa:Mer info om hammarby plz..... :P:P
Hm va där idag, tyckte att det var riktigt dåligt shapat, plus att 6 meters boxen gled uselt som fan, landade platt nästan hela tiden...TokTobbe sa:ROMME ALPIN: en linje med 4 hopp på 4-8m platå och en linje med 4 hopp på 2-4 meters platå sen en bred jibbox och en 6 meters rak box äntligen har dem fått upp någonting som ens liknar park och det ryktas att det var kläppens parkshaper som var där och hjälpte dem att fixa iordning det hela
Hm va där idag, tyckte att det var riktigt dåligt shapat, plus att 6 meters boxen gled uselt som fan, landade platt nästan hela tiden även fast jag inte körde hårt.TokTobbe sa:ROMME ALPIN: en linje med 4 hopp på 4-8m platå och en linje med 4 hopp på 2-4 meters platå sen en bred jibbox och en 6 meters rak box äntligen har dem fått upp någonting som ens liknar park och det ryktas att det var kläppens parkshaper som var där och hjälpte dem att fixa iordning det hela
där har du nog fel jonte, jag tror att dom har ett hopp tills torsdag.jClaar sa:Isabergs park är stor som fan.. dom har typ ehh... ingenting och kommer nog inte få upp nåt heller:/
fan va skönt att dom har fått upp nått alls, dom brukar ju vara jordens dödaste ställe på den fronten.. bra där..Tjabo180 sa:Hm va där idag, tyckte att det var riktigt dåligt shapat, plus att 6 meters boxen gled uselt som fan, landade platt nästan hela tiden även fast jag inte körde hårt.TokTobbe sa:ROMME ALPIN: en linje med 4 hopp på 4-8m platå och en linje med 4 hopp på 2-4 meters platå sen en bred jibbox och en 6 meters rak box äntligen har dem fått upp någonting som ens liknar park och det ryktas att det var kläppens parkshaper som var där och hjälpte dem att fixa iordning det hela
EDIT, ur är det med Tänndalens alltså hamras park?