jeppenator
Aktiv medlem
parken i kungs berget
synd att railsen där hugger utav helvete.. annars äre grymt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet varför railsen hugger så mycket i Kb då?jeppenator sa:synd att railsen där hugger utav helvete.. annars äre grymt![]()
För att jag brukar ligga och bita på alla rails/boxar,hihihiiRege sa:Nån som vet varför railsen hugger så mycket i Kb då?jeppenator sa:synd att railsen där hugger utav helvete.. annars äre grymt![]()
är du rädd att alla dom här "stockholmarna" ska vara bättre än dig eller?Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
VAD HAR NI EMOT 08:ER ÄR DET FÖR ATT VI HAR NUMRET 08 ELLER VAD? JAG KAN HÅLLA MED OM ATT DET KAN VA JOBBIGT MED SÅNNA SOM ALDRIG ÅKT SKIDOR FÖRUT OCH SOM INTE KAN ÅKREGLERNA RYCKTIGT. MEN ÅKER MAN EX TILL FOTTSBRO I STOCKHOLM SÅ SER DET LIKADANT UT SOM I ALLA ANDRA PARKER!!! SÅ VAD ÄR PROBLEMET???????????me_mogul sa:EHY!!! Chilla!corkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
kan vi hålla oss till ämnet kanske eller starta en ny tråd som heter får 08:er också åka skidor?gurra-gurra-gurra sa:VAD HAR NI EMOT 08:ER ÄR DET FÖR ATT VI HAR NUMRET 08 ELLER VAD? JAG KAN HÅLLA MED OM ATT DET KAN VA JOBBIGT MED SÅNNA SOM ALDRIG ÅKT SKIDOR FÖRUT OCH SOM INTE KAN ÅKREGLERNA RYCKTIGT. MEN ÅKER MAN EX TILL FOTTSBRO I STOCKHOLM SÅ SER DET LIKADANT UT SOM I ALLA ANDRA PARKER!!! SÅ VAD ÄR PROBLEMET???????????me_mogul sa:EHY!!! Chilla!corkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%
Sure.. om majoriteten av dethär forumet skriver att railsen hugger så stämmer väl detta? jag gissar att dom flesta kan åka på rails.. annars äre nog svårt å veta om dom hugger eller inte..maft sa:men shit va alla har fel.. "railsen hugger" haha tror noog mer på att ni som klagar är dåliga än på att railsen hugger..
De är nog ingen risk... 08:er som plogar och blockar kickarna och är almänt ful i huvve.. hmm ja tror faktiskt marcus tar domadd-e sa:är du rädd att alla dom här "stockholmarna" ska vara bättre än dig eller?Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
ok så om man kommer från stockholm får man inte va jibber. då kanske man inte får va skatare och komma från ex dalarna eller? bara för att det finns invandrare i stockholm som tränger sig och är jävliga behöver inte alla som bor i stockholm vara så!! om jag åker i nån annan park ja till ex kungsberget så tar jag iaf hänsyn till er som bor därOdlander sa:jag har upplevt många sakercorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
och av följande är 95% Stockholmare.
dom ramlar i kickarna och ligger kvar i 3-5 minuter
smiter före i liftkön och säger "fel av mig, jag gör inte lika nästa gång"
sladdar in i folk och whinar på kungsbergs prepareringar med fet inner stockholms dialekt.
slänger godispapper i backarna, kör slalom i liftspåret, allmänt jobbiga
ställer sig precis efter boxar,rails och hopp så man inte kan köra först nån godtrogen människa har sagt åt dom att dom står ivägen.
kör där man inte får köra och skyller på att det inte stod någon skylt, m.m
mår du bra?Swerin sa:De är nog ingen risk... 08:er som plogar och blockar kickarna och är almänt ful i huvve.. hmm ja tror faktiskt marcus tar domadd-e sa:är du rädd att alla dom här "stockholmarna" ska vara bättre än dig eller?Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
btw, ni 08:er som "kan" åka skidor kan väl komman EN gång iaf...
LooLerS peace..;P
aa, lite förkyld barasnowski sa:mår du bra?Swerin sa:De är nog ingen risk... 08:er som plogar och blockar kickarna och är almänt ful i huvve.. hmm ja tror faktiskt marcus tar domadd-e sa:är du rädd att alla dom här "stockholmarna" ska vara bättre än dig eller?
btw, ni 08:er som "kan" åka skidor kan väl komman EN gång iaf...
LooLerS peace..;P
ja men de är bra att nån tar hänsyn då.. tack ska du ha...gurra-gurra-gurra sa:ok så om man kommer från stockholm får man inte va jibber. då kanske man inte får va skatare och komma från ex dalarna eller? bara för att det finns invandrare i stockholm som tränger sig och är jävliga behöver inte alla som bor i stockholm vara så!! om jag åker i nån annan park ja till ex kungsberget så tar jag iaf hänsyn till er som bor därOdlander sa:jag har upplevt många sakercorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%
och av följande är 95% Stockholmare.
dom ramlar i kickarna och ligger kvar i 3-5 minuter
smiter före i liftkön och säger "fel av mig, jag gör inte lika nästa gång"
sladdar in i folk och whinar på kungsbergs prepareringar med fet inner stockholms dialekt.
slänger godispapper i backarna, kör slalom i liftspåret, allmänt jobbiga
ställer sig precis efter boxar,rails och hopp så man inte kan köra först nån godtrogen människa har sagt åt dom att dom står ivägen.
kör där man inte får köra och skyller på att det inte stod någon skylt, m.m
vem fan är markus?OwetZ sa:HAHAHA Gurra is on FIRE
btw, Markus tar er
Men hallå? det är som att fråga, vem är Jon Olsson?aendrew sa:vem fan är markus?OwetZ sa:HAHAHA Gurra is on FIRE
btw, Markus tar er
STOCKHOLMARE FÖR LIVET!: JA ÄR MED CORKAREN TILL 120%.corkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
STOCKHOLMARE FÖR LIVET!: JA ÄR MED CORKAREN TILL 120%.corkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
Bra skrivet...äntligen någon som tänker till lite!Ojamae sa:Fan vad alla ska vara så jävla negativa då. De flesta här generaliserar, bara för att vissa stockholmare kanske beter sig lite dumt i backen så behöver inte alla vara likadana. Det finns säkert lika många personer i andra städer som inte heller kan uppföra sig i backen. Dessutom så har vi väl alla en sak gemensamt här på freeride: Vi älskar alla att åka skidor, varför ska ni då hålla på att klaga på att Stockholmare gärna vill åka i Kungsberget, klart de ska få göra det. Och hade inte Stockholmarna åkt i kungsberget så hade vi troligen inte haft nån bra park överhuvudtaget. De stora pengarna tjänar kungsberget på just dagkorten, dessa säljs mest till folk runt Stockholmsområdet. Av den anledningen går det bra för Kungsberget och de kan satsa på parken.
tack patrik för du höll med mej....vi sthlmare håller ihop.putterixarn sa:det e alby och fittja barnen som ni tycker e jobbiga stockholmare vi andra som jibbar kan ni ju inte komma och säga nått om!corkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
hahahaaha, de kallas fart, va själv där idag..jspr sa:jag va där i helgen, så illa var de inte ...
fast de stängde det svarta hoppet och det enda sköna röda hoppet var fel konstruerat så att alla landade flat "/ sen var typ kicken rund på många av hoppen.
men förutom det var de okej
kall mat? säger tvärt om köpte stripps brände mej som fan på tungan :Pme_mogul sa:nej men serri! nu är det faktiskt så att jag är där mesta tiden som kungsberget har öppet och som sagt. maten i resturangen smakar skit och är kall! Det finns inte mycke till hopp å railsen är ju totalt kuttade. Är ni inte kungsbergare som äger säsongskort och åker där minst 2 dagar i veckan, åk inte dit! Det är inte värt att betale den enorma summa pengar på liftkort när man iställer kan åka till andra ställen som är billigare och har bra mycket bättre park. De finns ju inte ens en park i kungsberget nu och men bara konstsnö så kommer hoppen denna vinter vara jävligt tråkiga att hopa i. Satsa på Branäs eller så.. hört att dom har bra park där.
jag måste nog säga som det är..Ewasx sa:hur är läget nu? Jag orkar inte läsa så kan ingen bara citera mig och skriva hur läget är?
.