parken i kungs berget

parken i kungs berget
jag har hört att om man slickar på railsen då de är under 0 grader så ska de glida bättre.. nån som kan konstatera att detta funkar? ^^

parken i kungs berget
me_mogul sa:
corkaren sa:
Odlander sa:
han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%
EHY!!! Chilla!
VAD HAR NI EMOT 08:ER ÄR DET FÖR ATT VI HAR NUMRET 08 ELLER VAD? JAG KAN HÅLLA MED OM ATT DET KAN VA JOBBIGT MED SÅNNA SOM ALDRIG ÅKT SKIDOR FÖRUT OCH SOM INTE KAN ÅKREGLERNA RYCKTIGT. MEN ÅKER MAN EX TILL FOTTSBRO I STOCKHOLM SÅ SER DET LIKADANT UT SOM I ALLA ANDRA PARKER!!! SÅ VAD ÄR PROBLEMET???????????

Senast ändrad:
parken i kungs berget
gurra-gurra-gurra sa:
me_mogul sa:
corkaren sa:
bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%
EHY!!! Chilla!
VAD HAR NI EMOT 08:ER ÄR DET FÖR ATT VI HAR NUMRET 08 ELLER VAD? JAG KAN HÅLLA MED OM ATT DET KAN VA JOBBIGT MED SÅNNA SOM ALDRIG ÅKT SKIDOR FÖRUT OCH SOM INTE KAN ÅKREGLERNA RYCKTIGT. MEN ÅKER MAN EX TILL FOTTSBRO I STOCKHOLM SÅ SER DET LIKADANT UT SOM I ALLA ANDRA PARKER!!! SÅ VAD ÄR PROBLEMET???????????
kan vi hålla oss till ämnet kanske eller starta en ny tråd som heter får 08:er också åka skidor?

parken i kungs berget
men shit va alla har fel.. "railsen hugger" haha tror noog mer på att ni som klagar är dåliga än på att railsen hugger.. fan dom har ju fett sköna rails. å hoppena är vl inte allt för stora men men,,,

parken i kungs berget
maft sa:
men shit va alla har fel.. "railsen hugger" haha tror noog mer på att ni som klagar är dåliga än på att railsen hugger..
Sure.. om majoriteten av dethär forumet skriver att railsen hugger så stämmer väl detta? jag gissar att dom flesta kan åka på rails.. annars äre nog svårt å veta om dom hugger eller inte..

när jag va där va de bara en bred halvlång box som de gled hyffsat på.. man såg folk som trillade av kinkboxen å den lilla battleship boxen va sjuuukt huggig den me... så sluta klaga på andra;) de kanske är du som är FÖÖÖÖR skillad för å inte känna av huggen bara?

parken i kungs berget
Fan vad alla ska vara så jävla negativa då. De flesta här generaliserar, bara för att vissa stockholmare kanske beter sig lite dumt i backen så behöver inte alla vara likadana. Det finns säkert lika många personer i andra städer som inte heller kan uppföra sig i backen. Dessutom så har vi väl alla en sak gemensamt här på freeride: Vi älskar alla att åka skidor, varför ska ni då hålla på att klaga på att Stockholmare gärna vill åka i Kungsberget, klart de ska få göra det. Och hade inte Stockholmarna åkt i kungsberget så hade vi troligen inte haft nån bra park överhuvudtaget. De stora pengarna tjänar kungsberget på just dagkorten, dessa säljs mest till folk runt Stockholmsområdet. Av den anledningen går det bra för Kungsberget och de kan satsa på parken.

parken i kungs berget
add-e sa:
Odlander sa:
han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
är du rädd att alla dom här "stockholmarna" ska vara bättre än dig eller?
De är nog ingen risk... 08:er som plogar och blockar kickarna och är almänt ful i huvve.. hmm ja tror faktiskt marcus tar dom;)

btw, ni 08:er som "kan" åka skidor kan väl komman EN gång iaf...

LooLerS peace..;P

parken i kungs berget
Odlander sa:
corkaren sa:
Odlander sa:
jag har upplevt många saker
och av följande är 95% Stockholmare.

dom ramlar i kickarna och ligger kvar i 3-5 minuter
smiter före i liftkön och säger "fel av mig, jag gör inte lika nästa gång"
sladdar in i folk och whinar på kungsbergs prepareringar med fet inner stockholms dialekt.
slänger godispapper i backarna, kör slalom i liftspåret, allmänt jobbiga
ställer sig precis efter boxar,rails och hopp så man inte kan köra först nån godtrogen människa har sagt åt dom att dom står ivägen.
kör där man inte får köra och skyller på att det inte stod någon skylt, m.m
ok så om man kommer från stockholm får man inte va jibber. då kanske man inte får va skatare och komma från ex dalarna eller? bara för att det finns invandrare i stockholm som tränger sig och är jävliga behöver inte alla som bor i stockholm vara så!! om jag åker i nån annan park ja till ex kungsberget så tar jag iaf hänsyn till er som bor där

parken i kungs berget
Swerin sa:
add-e sa:
Odlander sa:
är du rädd att alla dom här "stockholmarna" ska vara bättre än dig eller?
De är nog ingen risk... 08:er som plogar och blockar kickarna och är almänt ful i huvve.. hmm ja tror faktiskt marcus tar dom;)

btw, ni 08:er som "kan" åka skidor kan väl komman EN gång iaf...

LooLerS peace..;P
mår du bra?

parken i kungs berget
parken i kungs berget
gurra-gurra-gurra sa:
Odlander sa:
corkaren sa:
jag har upplevt många saker
och av följande är 95% Stockholmare.

dom ramlar i kickarna och ligger kvar i 3-5 minuter
smiter före i liftkön och säger "fel av mig, jag gör inte lika nästa gång"
sladdar in i folk och whinar på kungsbergs prepareringar med fet inner stockholms dialekt.
slänger godispapper i backarna, kör slalom i liftspåret, allmänt jobbiga
ställer sig precis efter boxar,rails och hopp så man inte kan köra först nån godtrogen människa har sagt åt dom att dom står ivägen.
kör där man inte får köra och skyller på att det inte stod någon skylt, m.m
ok så om man kommer från stockholm får man inte va jibber. då kanske man inte får va skatare och komma från ex dalarna eller? bara för att det finns invandrare i stockholm som tränger sig och är jävliga behöver inte alla som bor i stockholm vara så!! om jag åker i nån annan park ja till ex kungsberget så tar jag iaf hänsyn till er som bor där
ja men de är bra att nån tar hänsyn då.. tack ska du ha...;)

parken i kungs berget
stavningspolisen Ohm1e kan inte ens stava till "väl". Det ordet är dessutom talspråk.

parken i kungs berget
har tanken aldrig slagit er att det typ är jusst vi sthlmare som försörjer kungsberget.
det är ju t.e.x. en jävla massa skolor härifrån som åker till jusst kungsberget. bara dom gästerna utgör säkert en 20% av kungsbergets inkomster. det säger väll sig självt eller?

parken i kungs berget
corkaren sa:
Odlander sa:
STOCKHOLMARE FÖR LIVET!: JA ÄR MED CORKAREN TILL 120%.

parken i kungs berget
corkaren sa:
Odlander sa:
STOCKHOLMARE FÖR LIVET!: JA ÄR MED CORKAREN TILL 120%.

parken i kungs berget
Ojamae sa:
Fan vad alla ska vara så jävla negativa då. De flesta här generaliserar, bara för att vissa stockholmare kanske beter sig lite dumt i backen så behöver inte alla vara likadana. Det finns säkert lika många personer i andra städer som inte heller kan uppföra sig i backen. Dessutom så har vi väl alla en sak gemensamt här på freeride: Vi älskar alla att åka skidor, varför ska ni då hålla på att klaga på att Stockholmare gärna vill åka i Kungsberget, klart de ska få göra det. Och hade inte Stockholmarna åkt i kungsberget så hade vi troligen inte haft nån bra park överhuvudtaget. De stora pengarna tjänar kungsberget på just dagkorten, dessa säljs mest till folk runt Stockholmsområdet. Av den anledningen går det bra för Kungsberget och de kan satsa på parken.
Bra skrivet...äntligen någon som tänker till lite!

parken i kungs berget
fett mogna tråden :)
Btw, så kmr jag från sthlm upp till kungsberget med skolan v6. tisdag. Antagligen den ända med Dragon Cerveza glasögon. så ni vet. :)

parken i kungs berget
Det märks att det är en "jibbertråd", man börjar undra om man lär sig stava i skolorna(speciellt runt stockholmstrakten)

Det stämmer......

.....VEL????

parken i kungs berget
Av: Ojamae | 2007-01-28 12:46

bra sagt av dej Ojamäe alla sthlmare är ju inte piss o sämst för vi låter ju er från högre delen av sverige komma till sthlm o köra handrails om ni vill:P

parken i kungs berget
putterixarn sa:
corkaren sa:
Odlander sa:
det e alby och fittja barnen som ni tycker e jobbiga stockholmare vi andra som jibbar kan ni ju inte komma och säga nått om!
tack patrik för du höll med mej....vi sthlmare håller ihop.
fred ut

parken i kungs berget
jag va där i helgen, så illa var de inte ...
fast de stängde det svarta hoppet och det enda sköna röda hoppet var fel konstruerat så att alla landade flat "/ sen var typ kicken rund på många av hoppen.

men förutom det var de okej

parken i kungs berget
jspr sa:
jag va där i helgen, så illa var de inte ...
fast de stängde det svarta hoppet och det enda sköna röda hoppet var fel konstruerat så att alla landade flat "/ sen var typ kicken rund på många av hoppen.

men förutom det var de okej
hahahaaha, de kallas fart, va själv där idag..

parken i kungs berget
hur är läget nu? Jag orkar inte läsa så kan ingen bara citera mig och skriva hur läget är?

.

parken i kungs berget
me_mogul sa:
nej men serri! nu är det faktiskt så att jag är där mesta tiden som kungsberget har öppet och som sagt. maten i resturangen smakar skit och är kall! Det finns inte mycke till hopp å railsen är ju totalt kuttade. Är ni inte kungsbergare som äger säsongskort och åker där minst 2 dagar i veckan, åk inte dit! Det är inte värt att betale den enorma summa pengar på liftkort när man iställer kan åka till andra ställen som är billigare och har bra mycket bättre park. De finns ju inte ens en park i kungsberget nu och men bara konstsnö så kommer hoppen denna vinter vara jävligt tråkiga att hopa i. Satsa på Branäs eller så.. hört att dom har bra park där.
kall mat? säger tvärt om köpte stripps brände mej som fan på tungan :P

Tillbaka
Topp