pistolflip eller kangaroo flip

Alle95

Ny medlem
tjena!jag undrar vad ni helst skulle kunna göra och vad tycker du är snyggast?

Pistol flip=

kangaroo flip=

//a

pistol flippen är fetare!! fast kangaroo ser cleanare ut så jag skulle helst vilja kunna göra en clean kangaroo

kangeroo är mycket snyggare, tycker den är lite mer stilren än pistol.

dock känns det som pistolflip är mer tekniskt krävande

Av: felkan Online | 2009-02-09 17:04 Citera

pistol är tung! är det några andra än Murrell som drar den?

Senast ändrad:
jag tycker att kangaroo är snyggare. Men pistol flip ser mycket svårare ut.
men ibland funderar man nästa på om det var med meningen som joe gjorde sin pistol
flip för det ser ju ut som om han bara dampar på allt han orkar och sedan landar på fötterna.
Det känns nästan som om han bara dragit den en gång också.

Jons kangaroo ser ju iallafall clean ut och det är ju något som han tar flytande. jag tvivlar faktist på att joe ar gjort sin pistolflip mer än en gång :P

jonees sa:
jag tycker att kangaroo är snyggare. Men pistol flip ser mycket svårare ut.
men ibland funderar man nästa på om det var med meningen som joe gjorde sin pistol
flip för det ser ju ut som om han bara dampar på allt han orkar och sedan landar på fötterna.
Det känns nästan som om han bara dragit den en gång också.

Jons kangaroo ser ju iallafall clean ut och det är ju något som han tar flytande. jag tvivlar faktist på att joe ar gjort sin pistolflip mer än en gång :P
jag tänkte exakt samma, pistol flipen ser inte alls lika bra ut det ser bara ut att vara en jävla massa snurr åt olika håll upp och ner. Ser mer ut som att han tappar balansen och sen vevar på och det blir vad det blir.

Nog är den svårare att göra men inte ett dugg snygg.

Personligen tycker jag inte att pistol flipen av Joe Murrel är väldigt snygg, och jag har tyvärr inte sett något annat klipp på den flipen heller (om någon vill kan ju han/hon länka någon annan pistol flip i min GB), så än så länge står jag nog fast vid att jag skulle vilja kunna kängruflipen på skidor!!!

Tillbaka
Topp