planer på stanton?

rydfjord

Ny medlem
planer på stanton?
Äntligen slutat jobba!!! aldrig mer kärnkraft!
Då va det dax att spendera pengarna då,
har länge vart sugen på att bränna pengarna med brädan under mina fötter, helst då där det finns mycket snö.

Har funderat på nått tysktalande land och det verkar ju vara en hel del som ska till stanton. Har börjat inse att det verkligen är dags att ta tag i detta om det ska bli nått. Men eftersom polarna sviker för studier/fattigdom så måste jag ta tag i det själv, känns helst sämst.
Tänkte därför höra om det finns nån/några som är sugen på att börja planera eller redan har börjat planera som har lust att dela detta med en störtskön uppsalare/göteborgare som inget hellre vill än att åka bräda denna vinter?

eller om ni bara vill ha nån som fyller ut det sista hörnet i lägenheten, så får ni gärna höra av er.
jag tar mycket lite plats och är både rumsren och potttränad.

msn: rydfjord@hotmail.com
mail: alex@rydfjord.se

/alex

planer på stanton?
Tjena!

Jag är också jäkligt sugen på att ta mig iväg någonstans men inte heller kommit så långt i mitt planerande än och för varjde dag som går så känns det mer och mer som att man verkligen måste ta tag i det om det ska bli nått. Så om du behöver nån att planera ihop nått med är jag jäkligt sugen! Bor ju inte alltför långt ifrån uppsala heller så det skulle ju passa perfekt på det sättet.

planer på stanton?
Har varit en säsong i st anton och funderar på att åka tillbaka dit. Har kommit lite längre än dig i planeringen. Tyvärr har jag bara hittat dyrt boende i Pettneu än så länge. Typ 80EUR natten för fyra pers(Har redan en säker att dela med.). Jag kommer bara att vara nere i två månader. Kan vara särför det är lite dyrare än jag väntat. Hur länge planerar du vara nere?

planer på stanton?
Snomolnet:

Jag skulle iaf villja vara nere ca 3 månader, vore schysst att ha nått för den tiden men 80eur/natt
är mycket pengar.
Har ni fixat jobb eller ska ni göra det på plats? Eller kanske bara glida på besparingar?

planer på stanton?
3 månader vore perfekt för mig, jan - mars. Vore ju guld att lyckas fixa jobb men inget krav, tror jag kan klara mig på besparingar. Gjorde nån liten snabb-budget och kom fram till att 35 lakan borde räcka för 3 månader. men då funkar det ju inte med 80eur per natt.

planer på stanton?
Var kanske otydlig. 80EUR för fyra pers blir 20EUR/person. Det är visserligen ändå dyrt för Pettneu, men nu lär man inte hitta nått billigare nån stans närmre.

rydfjord: Med 35 lakan klarar du lätt att betala en hyra på 20EUR/person och dag.
hyra+liftkort(650EUR) blir inte mer än 2450EUR. En del pengar, det var vad jag betalade förra gången. Dock bodde jag rätt bra i st Anton och var nere en längre tid.

goliat 43: Vi ska bara glida...

planer på stanton?
Visst, det blir en hel del pengar det med. Även om man har det mesta finns det alltid något man inte kan klara sig utan. Äta måste man å andra sidan göra hemma med. Och så mycket dyrare är det inte där nere.

Tillbaka
Topp