Postförskott betalning!

J-rockner

Ny medlem
Postförskott betalning!
Tjena tjena.

Nu är det såhär att jag har skickat iväg ett par skidor för ungefär 2 veckor sedan.

Han som skulle ha dem hämta ut dem i onsdags, men jag har fortfarande inte fått pengarna, Och vi använde postförskott så då måste han betala för att få ut varorna.

Men! Har inte fått mina pengar än från posten eller ja ICA eller vem som håller nu i det.

Vet någon hur länge det tar med betalning?

Ha det.

Postförskott betalning!
jag skickade skidor förra året med bussgods och då tog det ca 2 veckor att få pengarna. tror inte företagen eller posten i ditt fall har någon brådska med utbetalningen utan håller gärna på pengarna så länge dom har rätt till. men kolla med posten för det finns garanterat regler för hur länge dom har på sig att betala ut.

Postförskott betalning!
eriknyberg sa:
jag skickade skidor förra året med bussgods och då tog det ca 2 veckor att få pengarna. tror inte företagen eller posten i ditt fall har någon brådska med utbetalningen utan håller gärna på pengarna så länge dom har rätt till. men kolla med posten för det finns garanterat regler för hur länge dom har på sig att betala ut.
Okej tack så mycket för svaret!

Uppskattas mycket!

=)

Postförskott betalning!
Hej, posten betalar ut pengarna till ditt bankgiro eller plusgiro. De brukar betala ut pengarna dagen efter uthämtat paket. Då har du pengarna två dagar efter uthämtat paket. Alltså i Fredags borde du haft dem. Men du ska se att pengarna kommer in idag eller imorgon.

Mvh Daniel

Postförskott betalning!
bussgods är skit, fick vänta 5 månader på att pengarna skulle komma in på kontot.

Postförskott betalning!
MattiasSt sa:
bussgods är skit, fick vänta 5 månader på att pengarna skulle komma in på kontot.
Då har du haft otur. Jag har använt bussgods i 7 år för att skicka och sälja grejor. Har aldrig vänta mer än 10 dagar på pengar. Senast skickade jag saker för 14 dagar sedan och fick in pengarna 8 dag efteråt.

Tänk på att det är 10 arbetdagar. Alltså inte lördag söndag...

//H

Tillbaka
Topp