Powder sucks?

Nissegbg

Ny medlem
Powder sucks?
Funderar på att köpa Stepchild Powder Sucks med technine t9 bindningar, ska ha den ett tag så den ska kunna ta runt 80kg utan att bli för mjuk (väger 70kg nu). Kommer användas mestadels till offpist och park. Är 177 lång.

I Sverige så kan jag bara hitta längden 155 är det tillräckligt eller ska jag gå upp till 158 (har det ens någon betydelse eller är det vikten som avgör?)

Om inte den brädan är bra så söker jag bindningar plus bräda för max 4000kr.
Oneoff har just nu mycket rea men har ingen aning vilken bräda som passar mig.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp