Pris på longboard?

jojo20

Ny medlem
Pris på longboard?
Hej!
I början på sommaren (2011) så köpte jag en longboard, det är en sector9 shaka hand.

Nu ska jag sälja för att köpa en ny men jag vet inte vad jag ska sätta för pris på den! Jag kollade på hollywood innan jag köpte den och då så kostade den ca 3000 TROR jag! Nu så finns den inte kvar på några svenska sidor så jag kan inte kolla på nypriset idag! Själv köpte jag den på ebay från usa för en väääldigt billig slant om man gämför med det svenska priset 3000. Men det priset som ska sättas nu ska ju sättas utifrån det svenska priset inte den billiga slanten som jag gav för den från usa /Alfons

Pris på longboard?
Testa sälja den för samma pris som du köpte den för? Det går ju om du har köpt den väääldigt billigt! :)

Lite OT men vad funderar du på för ny bräda? :)

Pris på longboard?
sälj den för vad du tycker är en skälig peng kan du få tillbaka pengarna du gav e juh de alltid ett plus.. annars kan du juh som någon ovanstående skrev bara sälja själva brädan å haffa en ny om du enöjd med resten av setupen.. d e juh inget som säger att allt måste bytas..

loaded dervish är en superbräda beroende på vad man åker inte allt för svårt å få tag i bara brädan till ett hyggligt pris.. vet att många inte e superförjusta i loaded å tycker att d e lite commercial men men.. annars finns alltid vanguarden som även den är grymt skön bräda å bara cruisa carva å allmänt leka med..

Tillbaka
Topp