Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej ajg ska beställa mig ett par PE från sportconrad 169cm långa ch jag undrar vad jag ska ha för position på bindningen om jag åker både pist och park några förslag?
Ja kan inte säga nån exakt plats me centimeter eller så men ja skulle väl säga ungefär vid mitten. Har du dem fram så blir de ju lättare i parken men pisten blir lidande. I mitten eller strax bakom så fungerar de bättre mer allround (pist/offpist).