Punk+

brum

Ny medlem
Punk+
Nån som har eller kommer ihåg den underbara skatepunksamlingsskivan från tiden då EDGE fortfarande rullade på ZTV och allt var frid och fröjd? Skulle någon skrivit denna tråd skulle jag blivit lyrisk, så jag tänkte att kanske man kunde göra någon lycklig innan snön börjar falla genom att påstå att den är grym!

Dessutom är det roligt med inlägg. Inte sånna det var tänkt att man skulle görai fotbollssammanhang för som vänsterkantsspringare i Rydebäcks IF B-lag var jag aldrig något ess..

Ha de.

Punk+
Ja men visst! Den skivan rullar fortfarnade i cd spelaren. Ar nog en av de battre skivorna nagonsing.

Lyrisk innan snon borjar falla? vad ar detta? vi har gott om sno har i Kanada =P.

Punk+
lätt bästa samlingsskivan om man bortser från alla absolut music skivorna, speciellt absolut music 4. men de räknas ju inte.
punk+ är ett måste.

Punk+
Måste leta upp den jävla skivan nu!!!
Satanic surfers, NOFX och annat grymt som man slutade lyssna på när man slutade vara fjorton och skejt.

Punk+
underbara felstavningar i bookleten också... :) drog igång den på en førfest før ett tag sen å alla polarna satt å blev nostalgiska.

Punk+
inte du brum, utan i skivan. var det inte ett finskt bolag som slæppte den, kanske dærfør den obskyra space aliens finns med?

Punk+
space aliens är grym. var med på mitt senaste bilblandband. men jag lyckas fan inte hitta någonting av time flies. min pappa har en gammal lp-skiva släppt av samma bolag med hur sköna låtar som hellst.. fast jag tror den är tysk. punk+ är iallafall bäst.

Punk+
Tyvärr brum, men jag kan helt enkelt inte hålla med dig.
Skivan suger!
Jag lyssnade själv på plattan får några år sedan, ung och lättpåverkad och jag lyssnade på vad man skulle lyssna på som skejtare.
Skivan bekräftar saker jag hatar.
Stilbildning, gängbildning och mode.
Vi lyssnar på samma musik för att vi har identitets problem.

Det var bara modern musik och det var därför det var populärt.

Jag medger att ett visst mått av nostalgi sprider sig i kroppen men det räcker inte. Dålig musik är dålig musik.

Skejtpunk är absolut inte punk!
/andreas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp