Är inte det här tredje inlägget på rätt så kort tid av typen:
"Nån som handlat från PureSki, www.pureski.nu? Jag tycker att dom verkar vara jättebilliga och ha ett intressant sortiment!"
Det luktar smygreklam lång väg, även om jag inte har några som helst belägg för det. Det känns lite väl tydligt när sidan dessutom har uppdaterats med referenser till Freerides recensioner och samtidigt basunerar ut REA på en del produkter. Om du/ni vill nå ut till Freerides besökare är det bara att köpa en annonsplats. Ursäkta om det i detta fall inte rör sig om ren uppmärksamhetsjagande reklam, utan bara om en ren förfrågan. Jag är dock övertygad att några av dom här inläggen kommer från någon som står bakom det aktuella företaget som därmed bryter mot en av detta forums grundregler.
Sortimentet är något av det sunkigaste jag har sett om jag får vara helt odiplomatiskt ärlig. Kan det finnas nån chans till framgång för en nätbutik utan varken jättebra priser eller ett genomtänkt sortiment? Man kan kliva in på vilken Stadium/Intersport-butik som helst och hitta liknande och säkerligen också bättre erbjudanden.