Quiksilver brillor

chinchilla

Ny medlem
Quiksilver brillor
Är helt klart inne på att köpa quiksilver-brillor. Dels för att morsan kan fixa dem genom sitt jobb som optiker o dels för att de verkar stabila :P

Den modell jag hittills fallit för är Quiksilver Vortex. Problemet är att denna modell är anpassad för åkare med hjälm på huvet.. Känns som att det är bortkastade resurser lite..

Har ni tips på andra modeller i ungefär samma prisklass?

Quiksilver/Roxy Chickadee - är denna modell anpassad för hjälm?

Länka gärna till en sida som kan presentera de olika modellerna har hittills bara kollat på: http://www.sportoptik.se/

Tack på förhand! :<>

Quiksilver brillor
varför inte skaffa hjälm då????? det är ganska smart. men vad spelar det för roll om den är anpassad för hjälm då??

Quiksilver brillor
Äh jag ramlar inte ändå ;) ...eller ehm jo kanske borde skaffa det, sant..

Nämen tänkte att det är väl bättre att ha brillor som är till för att passa på huvudet bara.. borde ju sitta bättre isf.. eller?

Quiksilver brillor
skidnarkoman:
"Äh jag ramlar inte ändå ;) ...eller ehm jo kanske borde skaffa det, sant.."
Svårt att förstå att det var ett skämt? stackare..

Rastavibrationer
"Jo precis, finns ju hur många brillor som helst som funkar med hjälm som även sitter bra på skallen."
Tack det var det jag ville veta..

Dave Spruce:
"Du är ju dum i huvudet. Har ett par Vortex och kan du tänka dig... Man kan ha de utan hjälm!! Coolt va!"
Jag frågade inte om man KAN HA Vortex utan hjälm - det fattar väl vem som helst. Onödigt att punga ut pengar på något som ändå inte är gjort för att användas som man gör RAJT?

Antar att det inte har så stor betydelse om den är anpassad till hjälm att döma av era starka reaktioner... :s Yeye jag droppar det här, tack iaf

Tillbaka
Topp