Quiksilvercamp Juvass

Er1k

Ny medlem
Quiksilvercamp Juvass
Blev så sugen på att jibba sen jag började åka mer seriöst i parken i påskas, så jag tänkte att jag ger det här ett försök :)

Letar efter folk som vill hänga med till Juvass i början eller mitten av Juli, de har 1,2 camps har jag för mig..

Om mig:
Kille på 17 år, bor i Stockholm
På fritiden tänker jag på skidor, spelar fotboll, fixar skolan och ja, tänker på skidor.

Är inte världsbäst, satte mina första 360s första dan nu i påsk och sen dan efter satte jag en väldigt sketchy 540, ska försöka få in lite steeze nu i Juvass :)

Men delar du mitt intresse, hojta till i tråden!

Quiksilvercamp Juvass
Hejsan Er1k!

Jag kommer tillsammans med www.steepstore.com arrangera en bussresa för alla som vill, enda kravet är att du är över 13 år gammal och ska tycka om att jibba! Hur duktig du är spelar absolut ingen roll, man åker ju dit för att lära sig! :)

Då är det alltså resa dit/hem, boende samt liftkort inräknat i priset, inget krångel för er som vill dit utan bara att anmäla sig och åka med!

Vi har 40 platser i bussen, och åker den 6 juli, under det sista quicksilver campet. (vi kommer inte delta på campsen men kommer självklart åka i parken endå)

Vi kommer hem 12e juli igen. Tanken är en rolig resa för alla skid/snowboard åkare som inte får nog av åkning på vintern utan vill åka även på sommaren! Perfekt tillfälle att träffa mycket nya polare från hela sverige!

Jag tror de kan bli helt vilt och längtar själv som fan redan. mera info samt anmälan droppar inom kort!

Senast ändrad:
Quiksilvercamp Juvass
Tänker på samma sak som Erik är sjuk taggad på att jibba lite i Norge^^

Kommer det gå en buss från Stockholm till Juvass ?

är inte heller så bra Erik då blir vi 2 :)

Quiksilvercamp Juvass
jeppenator sa:
Hejsan Er1k!

Jag kommer tillsammans med www.steepstore.com arrangera en bussresa för alla som vill, enda kravet är att du är över 13 år gammal och ska tycka om att jibba! Hur duktig du är spelar absolut ingen roll, man åker ju dit för att lära sig! :)

Då är det alltså resa dit/hem, boende samt liftkort inräknat i priset, inget krångel för er som vill dit utan bara att anmäla sig och åka med!

Vi har 40 platser i bussen, och åker den 6 juli, under det sista quicksilver campet. (vi kommer inte delta på campsen men kommer självklart åka i parken endå)

Vi kommer hem 12e juli igen. Tanken är en rolig resa för alla skid/snowboard åkare som inte får nog av åkning på vintern utan vill åka även på sommaren! Perfekt tillfälle att träffa mycket nya polare från hela sverige!

Jag tror de kan bli helt vilt och längtar själv som fan redan. mera info samt anmälan droppar inom kort!
låter kul som fan!

Quiksilvercamp Juvass
Marrccus sa:
vad kommer resan gå på då jeppe?!
inte helt klart än med priset, vi ska försöka få de så billigt som möjligt, men när man arragerar en resa så måste vi ju lägga på moms å sånt onödigt, ska se vad vi kan göra för att pressa priset! men någonstans mellan 3-4 tusen beroende på om du vill bo i tält eller stuga!

Tillbaka
Topp