Johan23
Aktiv medlem
Quiver för Whistler...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det dröjer, det dröjer...The_teo sa:Eller nya "Plank" som moment håller på att ta fram!
Varken trekkers eller duke får dina alpina egenskaper att försvinna...OskarHolmblad sa:Varför inte bara sätta ett par trekkers på dina Bibby? Eller en duke? Eller försvinner lite alpina egenskaper då?
Som sagt har jag redan ett par px14 som ska på, Om jag hade haft mer pengar skulle en Duke/Baron inte sitta fel .OskarHolmblad sa:Varför inte bara sätta ett par trekkers på dina Bibby? Eller en duke? Eller försvinner lite alpina egenskaper då?
Reno Rocker. Hmm, jag ska försöka hitta en beggad skida, en sönder railad sak som man kan få billigt!![]()
Jag är inte miljonär Lee-nus!
Jo, många.OskarHolmblad sa:Okej. Finns det inget minus med att köra med turbindningar?
Äääsch, Live a litteoscarius sa:Jo, många.OskarHolmblad sa:Okej. Finns det inget minus med att köra med turbindningar?
Trekkers är inga bindningar. Dem gör det möjligt att gå i dina vanliga bindningar.
Duken är dock en jävligt krallig turbindning, och är inte lika lätt eller användarvänlig som en likt dynafit, fritschi eller naxo. Så jag märker alltså inte skillnad på duke eller mina andra bindningar, medan jag alldrig skulle sätta pjäxan i en 12-dinare som svajjar...
k2 fujative är ju mjuk.OskarHolmblad sa:Undrar vilken skida jag ska ha till parken. Jag ska ha en lätt böjlig och butter-glad skida som jag ska leka runt med. Dvs jag kan välja i princip vilken som helst. Dock undrar jag en sak...Om man monterar truecenter, vilket jag kommer göra på denna skidan, upplevs skidan som kortare då?
Har inte råd med den typen av äventyrThe_teo sa:Äääsch, Live a litte![]()
För att göra saker ännu svårare för dig så bör du även kolla in Dynastar huge trouble. 115midja inget spann och så ska det vara ett stabilt men lekfullt flex...va nu det menas med :POskarHolmblad sa:Jag har inte kvar mina BT, var inte så glad för dem, lite tunga, stumma och tråkiga.
Har inga skidor just nu, köper helt nytt quiver för säsongen
Jag tycker verkligen att 108 känns skapligt brett, det är ju bara 22mm smalare än pontoon, och den är ju massiv! Det känns som om jag bör skippa rocker, eller ta en minimal rocker där fram för att få det najsiga puderflytet men ändå kunna åka skapligt med den i pist, samtidigt som jag då kan charga lite mer med den. Rossignol S7 har jag inte kollat på nä, knappt hört talas om. Eller jo, det där med seven deadly sins var det va? Ska kolla S7 nu
Edit: WOOOOW! S6 och S7 verkar ju båda vara ashäftiga! Lite mer brutal "bredd" på S7an längst fram, vilket troligen gör den sjukt rolig på dom roliga dagarna, men lite sämre på det lite sämre dagarna. Haha, sjukaste urvalet av skidor jag har just nu, ju längre tråd desto större dilemma...
Moment Bibby Pro som jag är lite inne på, precis som EHP och VCT har inte samma extrema skärning som S7an. Innebär det lite mer mångsidighet?
JA!! Kan du inte bjuda på en sjyst recension också?Hasse sa:Rossignol S7
Line Mothership
Dessa skall hårdtestas i helgen..... Tror på Mothership
//H
Ja för en gångs skulle..gör en bra recension..inte baraoscarius sa:JA!! Kan du inte bjuda på en sjyst recension också?Hasse sa:Rossignol S7
Line Mothership
Dessa skall hårdtestas i helgen..... Tror på Mothership
//H
Prior har iaf tidigare haft kvalitetsproblem. De hade MKT delam för 2 år sedan och texten i belaget förr ur skidan första dagen för en polare....ska INTE hända på ett par skidor för över 1000dollar!liedholm sa:Om du ändå ska till Whislter så kan du ju alltid spana in Prior. De borde ju ha en liten aning om vilken typ av skidor som passar där, vet inte varför bara en känsla jag har![]()
En recension bygger väl precis på att du ska skriva den som du upplever den. Sen kan du väl skriva hur du åker och med vilken typ av kropp etc. så man kan få en bild av det...Hasse sa:ÄÄÄÄ vägra recensera mer än så. Mest på grund av att alla folk åker olika, väger olika och gillar olika. Kan kanske skriva vad JAG upplevde som bra. Sen brukar jag väl skriva mer än så här:den har jag testat...den var bra/dålig ?
//H
skriv hur du upplecde den jämför med andra skidor och voila så har du den recensionen alla vill se ;PHasse sa:ÄÄÄÄ vägra recensera mer än så. Mest på grund av att alla folk åker olika, väger olika och gillar olika. Kan kanske skriva vad JAG upplevde som bra. Sen brukar jag väl skriva mer än så här:den har jag testat...den var bra/dålig ?
//H