Rädd!!!

Rädd!!!
börja i dom små och ta större och större. kryp ihop lite och tästa med en lätt grab så kryper du ihop atomatiskt och så tänker du på nåt annat och försök att vara avslappnad så går det bäst. ta en reäl sup så går det og bra (skämt)

Rädd!!!
Gå steg för steg så kommer de lösa sej :)
eller så kan du köra med metoden att hoppa tills du inte har nån känsel kvari kroppen (joke)

Rädd!!!
TRONGEN>>
Det var det dummste svar jag hört! http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=13440&p=1#r60370

"du är helt Änkelt en sån som raMMlar och är i vägen,, lämna hoppen tills du känner att det vÄrkligen koMMMer att gå och låt de som kan hoppa hoppa."

Du själv är helt enkelt en sån som stavar fel, snubblar i meningsbyggnaden och är i vägen, lämna forumen till dess du lärt dig stava och låt de skrivkunniga skriva...

Jag skiter egentligen i hur folk stavar, men DU BAD OM DET.

Rädd!!!
lyssna på peppande musik :) det gör jag alltid inför ett hopp eller ett rail :) och tänk på något annat... tänk inte på att du ska hoppa på hoppet för då kommer du börja tänka jag kommer slå mig. sen fokuserar du bara på vad du ska göra i luften. sätt inte press på dig själv med "terror" tankar. tänkt positivt. det ska bli så kul och komma upp i luften och göra mitt trick eller lära mig det där nya tricket. :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp