Rädda Mölle - Namninsamling

TomasB

Ny medlem
Vi kan alla läsa den sorgliga artikeln om att kommunalpolitikernas i Högarnäs genom sitt agerande riskerar att omöjliggöra surfingen i Mölle.

https://www.freeride.se/content/2233/

Här har du nu möjlighet att skriva ditt namn för att genom en namninsamling bland Freerides medlemmar stötta bevarandet av surfingen i Mölle.

För skojs skull. Hur många har varit där? Och hur många kommer någonsin att surfa där? Namninsamlingar brukar inte lösa mycket, är egentligen rätt meningslösa och tafatta sätt att framföra sin ståndpunkt. Men visst, det är bättre än inget.

Oskar Holmblad.

OskarHolmblad sa:
För skojs skull. Hur många har varit där? Och hur många kommer någonsin att surfa där? Namninsamlingar brukar inte lösa mycket, är egentligen rätt meningslösa och tafatta sätt att framföra sin ståndpunkt. Men visst, det är bättre än inget.

Oskar Holmblad.
Haha jag har då inte varit där, kommer säkert inte heller åka dit.... Men men, skriver på bara för den goda sakens skull.

Jonas Medalen

Setermaan sa:
OskarHolmblad sa:

Oskar Holmblad.
Haha jag har då inte varit där, kommer säkert inte heller åka dit.... Men men, skriver på bara för den goda sakens skull.

Jonas Medalen
Precis min mening. Ville bara se hur många som skriver på för att man ska vara medveten och tuff =P

OskarHolmblad sa:
Setermaan sa:
OskarHolmblad sa:

Oskar Holmblad.

Jonas Medalen
Precis min mening. Ville bara se hur många som skriver på för att man ska vara medveten och tuff =P
Jo man blir ju GRYMT mycket tuffare om man skriver på!

Slut kladdat!

Christoffer swerin

Tillbaka
Topp