Rage films - Suc Is Life webteaser

Vilka är rage films? Inte hört talas om dem innan.

Helt klart bland det bästa jag sett i skidfilmsväg. Känns som skidfilmsproducenterna sneglat en del på snowboardfilmerna. Skidfilmer ligger ju en bit bakom...

Jarle sa:

Helt klart bland det bästa jag sett i skidfilmsväg. Känns som skidfilmsproducenterna sneglat en del på snowboardfilmerna. Skidfilmer ligger ju en bit bakom...
hört talas om filmen enjoy?

Danil0 sa:
Jarle sa:

Nepp, jibbrulle? Kikar ju mest på storbergsåkning. Men denna var ju sjukt snyggt filmad/redigard osv.

men förra årets trailer var också helt fantastiskt bra, oftast är det trailern som är bäst för där brukar de gå lös med redigeringen..

fyfan vilken sjuk teaser! och alla deras olika jibbs var också sjukt bra!

kalleeee sa:
håller med jarle, skulle tro att dom som gjort filmen har kollat en del på mdp's filmer
verkar som det, hela känslan man får av filmen påminner om mdp. tyckte inte om låten däremot, den passade inte in riktigt in.

Senast ändrad:
Ärligt talat så va åkningen helt sjuk såklart!
Men filmningen var mer en riktigt dålig copy av mdp´s, kanske berodde det på kvaliteten men tycker det inte såg i närheten så snyggt ut.
Redigeringen var ju bara klipp på klipp till en halvkass låt. Inte snyggt alls.
Tjaa

Helt sjukt bra trailer, håller dock med lindhee om att vi snackar mdp copy.. Det ser jag dock inte som något negativt då han gör världens bästa snörullar

hyllengren sa:
men förra årets trailer var också helt fantastiskt bra, oftast är det trailern som är bäst för där brukar de gå lös med redigeringen..
stämmer bra...ibland

förra årets film Enjoy är helt sjukt bra redigerat, filmen rakt igenom är så grymt mycket roligare att titta på enligt mig.

jävligt skön teaser men blev mer taggad av förra årets.. men men ja ska verkligen inte klaga på en sån här trevlig teaser

Tycker den var fint filmad och det var väll bra åkning, men inte mer än så. Det är ojämn nivå på filmkvalitén vilket förstör helhetsintrycket avsevärt. Dessutom är låten otroligt uttjatad och den är alltför seg för en trailer. Tempot dras ned och det blir inte det draget i alla fall jag vill ha i en trailer för att få suget att se filmen.

Men om man ska se till åkningen så verkar det helt klart bli en film värd att se. Ian Coscos dubbelcork i BC-hoppet var sjukt! Hans del lär bli riktig hårig, 270 pretzel 4 på handrail har jag hört.

Senast ändrad:
Jarle sa:
Danil0 sa:
Jarle sa:

Nepp, jibbrulle? Kikar ju mest på storbergsåkning. Men denna var ju sjukt snyggt filmad/redigard osv.
fast de var väll ändå hyffsat mkt puderskuttning i enjoy? :S

känns lite väl mycket som en sämre skidversion av mack dawgs filmer. men visst, underhållande att se på!

Tillbaka
Topp