PNyberg
Aktiv medlem
Rage films - Suc Is Life webteaser
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hört talas om filmen enjoy?Jarle sa:Vilka är rage films? Inte hört talas om dem innan.
Helt klart bland det bästa jag sett i skidfilmsväg. Känns som skidfilmsproducenterna sneglat en del på snowboardfilmerna. Skidfilmer ligger ju en bit bakom...
Nepp, jibbrulle? Kikar ju mest på storbergsåkning. Men denna var ju sjukt snyggt filmad/redigard osv.Danil0 sa:hört talas om filmen enjoy?Jarle sa:Vilka är rage films? Inte hört talas om dem innan.
Helt klart bland det bästa jag sett i skidfilmsväg. Känns som skidfilmsproducenterna sneglat en del på snowboardfilmerna. Skidfilmer ligger ju en bit bakom...
fast jag skulle till och med våga mig på att säga att den här trailern är bättre än mdps trailerkalleeee sa:håller med jarle, skulle tro att dom som gjort filmen har kollat en del på mdp's filmer
verkar som det, hela känslan man får av filmen påminner om mdp. tyckte inte om låten däremot, den passade inte in riktigt in.kalleeee sa:håller med jarle, skulle tro att dom som gjort filmen har kollat en del på mdp's filmer
stämmer bra...iblandhyllengren sa:men förra årets trailer var också helt fantastiskt bra, oftast är det trailern som är bäst för där brukar de gå lös med redigeringen..
fast de var väll ändå hyffsat mkt puderskuttning i enjoy? :SJarle sa:Nepp, jibbrulle? Kikar ju mest på storbergsåkning. Men denna var ju sjukt snyggt filmad/redigard osv.Danil0 sa:hört talas om filmen enjoy?Jarle sa:Vilka är rage films? Inte hört talas om dem innan.
Du svarade själv på det därRoosvall sa:fast de var väll ändå hyffsat mkt puderSKUTTNING i enjoy? :SJarle sa:Nepp, jibbrulle? Kikar ju mest på storbergsåkning. Men denna var ju sjukt snyggt filmad/redigard osv.Danil0 sa:hört talas om filmen enjoy?