Rail-session. Hjälp!

HSandstrom

Ny medlem
Rail-session. Hjälp!
Jag och några kompisar har funderat på att dra lite sköna rails någon helg nu...

Hämta snö från isstadion, bygga upp lite rails och köra!
Men! Vi har inte något färdibyggt rail. Och dom som finns undanställda vid skidbacken är man ju bara helt slut i huvet om man tar (det är inte så uppskattat).

Så.. Någon som har bra tipps på vad man kan avända till ett skönt rail? Material till att bygga, eller saker som är bra att använda.
Visst, man kan lägga ut plaströr på backen, men hur högt upp från marken kommer man då? =P

Alla tips är mycket varmt välkomna! =)

//Sandström

Rail-session. Hjälp!
bygg upp pvc rör på pallar som lutar mot varandra --> /\ ggr 2-4 par eller ngt sen lägger du pvc röret emellan. de funkar grömmt .

Rail-session. Hjälp!
de eväl bara ut o leta pwc rör:P, med lite fantasi kan man ju gör nått vettigt, kolla på alla videoklipp här istället så kan man ju komma på nått.

Rail-session. Hjälp!
HSandstrom sa:
jeppenator sa:
prova å sök lite i forumet? finns ju massor av railbyggar trådar? :D
Har letat ett tag. Men hittade inga vettiga. (Kanske lite för lite letning?) =P
Kan det vara så att du inte hittar något pga att du är i fel forum och flänger?

Ja menar ...

"Amatörfilmer - Jibb
Få feedback på din egen skidfilm inom Jibb. OBS! Använd videoklipp-funktionen istället."

"Skidor - Jibb
Diskutera skidutrustning för: Park, Pipe, Rails."

...är det så svårt att läsa?

Senast ändrad:
Rail-session. Hjälp!
Sorry Linder. Läste tydligen inte så noga på forumnamnet. Kollade bara på "jibb" och trodde att jag var inne i Skidor - Jibb Forumet.

Sen är det så att jag inte har Skidor - Jibb synligt i mina foruminställningar. Så då är det inte så lätt du vet.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp