Railjam 29/11 - Jönköping - INSTÄLLT

okej najs. men va? de va ju en box som vi aldrig använde? dom tänkte ha den i backen me de va inte tillräckligt me snö för att fästa den. Så de blev ett hopp ist.

Asså Calle vet nog som sagt inget kolla med johan det var han som hade fixat den till jamet i våras men den blev aldrig använd och sen dess har jag inte sett den!

Senast ändrad:
Boxen står ute i jära. Dock är den oanvändbar efter som den är bajsdålig och benen står åt alla håll. Det kommer att finnas ett vanligt rail och en rainbow.

EmiLJonSSon sa:
finns de mycke snö så kan man ju fixa boxen ändå eller?
om du känner för att stå och svetsa i två dygn, så visst. förstår inte riktigt vad det har med snö att göra? att du ska kunna dra dig hem till dig eller?

går det att få tag på så pass mycket snö att något hopp går att ordna. Förslag: man kan bygga ett hopp med lastpallar som man sen lägger snö på+landning !
Vilka sponsorer finns det? Kommer outrunet vara större denna gången?

Senast ändrad:
Lunden sa:
EmiLJonSSon sa:
finns de mycke snö så kan man ju fixa boxen ändå eller?
om du känner för att stå och svetsa i två dygn, så visst. förstår inte riktigt vad det har med snö att göra? att du ska kunna dra dig hem till dig eller?
det kan inte finnas en box om du måste svetsa i 2 dygn för att den ska funka? det tar lätt högst 2-3h att svetsa en box från scratch, om man är en gnutta händig.
vi svetsa vårt rail från en hög med rör på ca 30-40min. kolla inity jam rock filmen.

om det bara är benen det är fel på är det ännu enklare att fixa.

man kan ju bygga ner boxen i snö faktiskt....eller..?
med snö och eu-pallar lär den bli åkbar iaf?

LUNDEN! Jag kan försöka kirra ett bajsrör dvs typ Räfflat ganska stort, hittade ngt utanför plugget!

Asså typ ett sånt de va på make it happen i gbg fast längre??

Hänger du med.. hade vart nice ist för rainbow..

Gurra sa:
LUNDEN! Jag kan försöka kirra ett bajsrör dvs typ Räfflat ganska stort, hittade ngt utanför plugget!

nej gurra inget bajsrör railen duger

Ååå det var ju så grymt roligt förra året :D jävla skit att man ska jobba bara! någon som vet när det är slut? kanske hinner in och kolla ;)

Gurra sa:

Nej gurra! inget pvc.

hur kommeer uppläget på själva tävlingen se ut typ: uppvärmning-jamsession-final 5-6 skidåkare - 5-6 snowboardåkare-1,2,3 i varje klass detta upplägget funkade jättebra på rollingsnow railjam

Shredbull sa:
Gurra sa:

Nej gurra! inget pvc.
Käft på dej, som du bestämmer va som kmr!? De blir ju bra i vilket fall.

Å ja la bara ett förslag din tratt. =)

Anton, jag kan inte komma på jamet! Så avboka Gustav Jahnsen.

Ska till tandådalen ist på skidtestarhelgen.

Hoppas det blir sweet och alla kör galet! Å sjukt bra gjort och härligt av dig att ta tag i de! Cred!

Railjamet kommer vara något i detta stuket plus ett rainbow rail. Hoppas de kommer folk nu!

ett räcke på 6 meter en rainbow och ett hopp. Och skippa upphöjningen på rampen.

Senast ändrad:
Upplägget blir följande:
Börjar med jamsession,kval och till sist final!
Kommer finnas lampor när det blir mörkt.
Man kommer säkert få köra lite efter om man inte tröttnat:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp