om du känner för att stå och svetsa i två dygn, så visst. förstår inte riktigt vad det har med snö att göra? att du ska kunna dra dig hem till dig eller?EmiLJonSSon sa:finns de mycke snö så kan man ju fixa boxen ändå eller?
det kan inte finnas en box om du måste svetsa i 2 dygn för att den ska funka? det tar lätt högst 2-3h att svetsa en box från scratch, om man är en gnutta händig.Lunden sa:om du känner för att stå och svetsa i två dygn, så visst. förstår inte riktigt vad det har med snö att göra? att du ska kunna dra dig hem till dig eller?EmiLJonSSon sa:finns de mycke snö så kan man ju fixa boxen ändå eller?
nej gurra inget bajsrör railen dugerGurra sa:LUNDEN! Jag kan försöka kirra ett bajsrör dvs typ Räfflat ganska stort, hittade ngt utanför plugget!
Asså typ ett sånt de va på make it happen i gbg fast längre??
Hänger du med.. hade vart nice ist för rainbow..
lilla jacob, å han en till fattaru VÄLL!!P!! fos hohoJacobst sa:nej gurra inget bajsrör railen dugerGurra sa:LUNDEN! Jag kan försöka kirra ett bajsrör dvs typ Räfflat ganska stort, hittade ngt utanför plugget!
exaktTheFibretech sa:Vilket tjat om olika rails.. Kör på de ni har!! Allt är kul :D
Nej gurra! inget pvc.Gurra sa:LUNDEN! Jag kan försöka kirra ett bajsrör dvs typ Räfflat ganska stort, hittade ngt utanför plugget!
Käft på dej, som du bestämmer va som kmr!? De blir ju bra i vilket fall.Shredbull sa:Nej gurra! inget pvc.Gurra sa:LUNDEN! Jag kan försöka kirra ett bajsrör dvs typ Räfflat ganska stort, hittade ngt utanför plugget!