Railjam På Stortorget I Örebro 11/9 17:00

Stort tack för en lyckad kväll! Även om det inte var helt lätt att lyckas med åkningen som man ville, var det iaf grymt kul att träffa alla och bara ha en skön kväll, och inte minst att visa upp vår underground-kultur för en okunnig men nyfiken allmänhet! Hela eventet utstrålade ren glädje och vänskap. Underbart!

/Jocke Hammar

Såg att det var många som filmade också! hoppas vi kan få en fet edit! jaghan ju inte filma så mycket :P

kommer nog lägga upp en kort film av det jag filmade lite senare också. så nu har ni nått att se fram emot :)

hejsan, ville tacka så mycket för denna sköna rail-session. kanonbra gjort alla. Nästa åkt lika mycket i år redan som hela förra året. det va grymt!!!!
hälsningar Olof, Gustav, Martin från Linköping.

grymt roligt jam:) drack så många redbulls så de var ju inte allt för lätt att somna på kvällen:D Tack så mkt alla som var där och framförallt arrangörerna!!!

Jaa jävligt svårt att somna:P Drack fan 4 redbull när vi skull packa ihop:P Satt uppe halva natten kändes det som:P

Jävligt nice var det iaf! Härligt att leffe styr upp ett till:)

va heter dendär snubben som van här på FR ?

sj tcker jag att adam falk hade skönare stil synd att han vrålkrasha i finalen :P

alwaysCrash sa:
va heter dendär snubben som van här på FR ?

sj tcker jag att adam falk hade skönare stil synd att han vrålkrasha i finalen :P
JAg tycker personligen tobbe var bäst:) synd som fan att han slamade sissta:)

Är det någon som har bilder? jag såg fler fotografer än när brittan särade benen i limousinen

sorry för att filmen tar sån tid. ska försöka göra klart den i veckan, har haft en del att göra i skolan. men har gjort ungefär havla än så länge. hoppas ni har tålamod! :)

sådär. filmen är klar :)
freerides videoklipp funktion buggar som fan, skickas bara till en grå sida efter att jag laddat upp filmen, så det fick bli youtube.

Tillbaka
Topp