s-sheeplife
Ny medlem
railjamet i linköping håll er uppdaterade!
nej för då är det dethär i stockholm!!kinkan sa:skjut upp till vecka efter![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej för då är det dethär i stockholm!!kinkan sa:skjut upp till vecka efter![]()
vad är i stockholm?jonssonskiing sa:nej för då är det dethär i stockholm!!kinkan sa:skjut upp till vecka efter![]()
något på stadion:Pkinkan sa:vad är i stockholm?jonssonskiing sa:nej för då är det dethär i stockholm!!kinkan sa:skjut upp till vecka efter![]()
dumma winterjamjonssonskiing sa:något på stadion:Pkinkan sa:vad är i stockholm?jonssonskiing sa:nej för då är det dethär i stockholm!!
Men ifall de ee på söndagen så blir de lite jobbigt för oss som bor längre ifrån med tåg o skit ifall de skulle va nightsesh :/jonssonskiing sa:jag har haft det i tankarna för då kan fler sponsorer vara där och så:P
det är inget night sess det är bara mi kompis som yrar vi kör nog lördag!!ThaJibber sa:Men ifall de ee på söndagen så blir de lite jobbigt för oss som bor längre ifrån med tåg o skit ifall de skulle va nightsesh :/jonssonskiing sa:jag har haft det i tankarna för då kan fler sponsorer vara där och så:P
äh, ta ledigt från skolan, måndagar är ändå så jobbigaThaJibber sa:Men ifall de ee på söndagen så blir de lite jobbigt för oss som bor längre ifrån med tåg o skit ifall de skulle va nightsesh :/jonssonskiing sa:jag har haft det i tankarna för då kan fler sponsorer vara där och så:P
varför kan ni inte köra söndag ?jonssonskiing sa:det är inget night sess det är bara mi kompis som yrar vi kör nog lördag!!ThaJibber sa:Men ifall de ee på söndagen så blir de lite jobbigt för oss som bor längre ifrån med tåg o skit ifall de skulle va nightsesh :/jonssonskiing sa:jag har haft det i tankarna för då kan fler sponsorer vara där och så:P
var det en afterski efter jamet 4 okt?jonssonskiing sa:ee man måste juh ha afterskii!!!
men kom efter!!
fan albin dethär är ingen reklamsida:PAbby sa:för er som är sugna på en yoki-mössa så finns de nu att köpa på: http://www.nocomply.se/index.php?cPath=87_44&sort=&filter_id=100
det blir nog så och sen så kanske det blir boxar från kläppen :PEvegren sa:Snälla ha det den 15:e, det hade passat väldigt bra![]()
Håller med på den 15:onde vore asbra :Do vilka boxar blir de från kläppejn isåfall ? :Pjonssonskiing sa:det blir nog så och sen så kanske det blir boxar från kläppen :PEvegren sa:Snälla ha det den 15:e, det hade passat väldigt bra![]()
jag vet inte ludde på firstaid skulle fixa:PThaJibber sa:Håller med på den 15:onde vore asbra :Do vilka boxar blir de från kläppejn isåfall ? :Pjonssonskiing sa:det blir nog så och sen så kanske det blir boxar från kläppen :PEvegren sa:Snälla ha det den 15:e, det hade passat väldigt bra![]()
men dom blev lkvaddade förra jamet:Ptittti540 sa:ni kan väl fixa nån riktig box .tycker jag
jag kände det när jag fick hugg o landade på nacken :Pjonssonskiing sa:men dom blev lkvaddade förra jamet:Ptittti540 sa:ni kan väl fixa nån riktig box .tycker jag
faceplant?:PAbby sa:jag kände det när jag fick hugg o landade på nacken :Pjonssonskiing sa:men dom blev lkvaddade förra jamet:Ptittti540 sa:ni kan väl fixa nån riktig box .tycker jag
Boxen kanske inte va så särskilt skön men pvc rören va assköna :Djonssonskiing sa:faceplant?:PAbby sa:jag kände det när jag fick hugg o landade på nacken :Pjonssonskiing sa:men dom blev lkvaddade förra jamet:P
jaa men dom coolast tricksen var juh på boxen:PThaJibber sa:Boxen kanske inte va så särskilt skön men pvc rören va assköna :Djonssonskiing sa:faceplant?:PAbby sa:jag kände det när jag fick hugg o landade på nacken :P
pwc kan man ju lika gärna köra på hemma nästan ffssssssThaJibber sa:Boxen kanske inte va så särskilt skön men pvc rören va assköna :Djonssonskiing sa:faceplant?:PAbby sa:jag kände det när jag fick hugg o landade på nacken :P
pvc kan man ju lika gärna köra på hemma nästan ffssssssThaJibber sa:Boxen kanske inte va så särskilt skön men pvc rören va assköna :Djonssonskiing sa:faceplant?:PAbby sa:jag kände det när jag fick hugg o landade på nacken :P
men kom inte dådå!!tittti540 sa:pvc kan man ju lika gärna köra på hemma nästan ffssssssThaJibber sa:Boxen kanske inte va så särskilt skön men pvc rören va assköna :Djonssonskiing sa:faceplant?:P
vi ska ju inte köra på pvc rören den här gången?jonssonskiing sa:men kom inte dådå!!tittti540 sa:pvc kan man ju lika gärna köra på hemma nästan ffssssssThaJibber sa:Boxen kanske inte va så särskilt skön men pvc rören va assköna :D
nej det blir det nog inte!!kinkan sa:vi ska ju inte köra på pvc rören den här gången?jonssonskiing sa:men kom inte dådå!!tittti540 sa:pvc kan man ju lika gärna köra på hemma nästan ffssssss
Det gör ju inget om de hade vatt var, De va as skönajonssonskiing sa:nej det blir det nog inte!!kinkan sa:vi ska ju inte köra på pvc rören den här gången?jonssonskiing sa:men kom inte dådå!!
men det kommer en rail eller nått från kläppen sen blir det ett hopp vi har snackat om ett plank så man kan göra wallride med:PEvegren sa:Det gör ju inget om de hade vatt var, De va as skönajonssonskiing sa:nej det blir det nog inte!!kinkan sa:vi ska ju inte köra på pvc rören den här gången?![]()
vem tar med sig den?jonssonskiing sa:men det kommer en rail eller nått från kläppen sen blir det ett hopp vi har snackat om ett plank så man kan göra wallride med:PEvegren sa:Det gör ju inget om de hade vatt var, De va as skönajonssonskiing sa:nej det blir det nog inte!!![]()
en kille som bor där uppe och så som dom på firstaid känner:Pkinkan sa:vem tar med sig den?jonssonskiing sa:men det kommer en rail eller nått från kläppen sen blir det ett hopp vi har snackat om ett plank så man kan göra wallride med:PEvegren sa:Det gör ju inget om de hade vatt var, De va as sköna![]()