A
A-L
Guest
railjamet i linköping håll er uppdaterade!
vi åker 9 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"davidson" på Fr.Jekub sa:vann någon?
vi väntar...a_L sa:snart är det en "film" på min sida, ingen redegering eller något.
håller med :PVictors sa:vi väntar...a_L sa:snart är det en "film" på min sida, ingen redegering eller något.
jag medThaJibber sa:håller med :PVictors sa:vi väntar...a_L sa:snart är det en "film" på min sida, ingen redegering eller något.
den kommer ju aldrig!!!Zamboni sa:jag medThaJibber sa:håller med :PVictors sa:vi väntar...
E-Rocklow kommer att lägga upp en klippt film närsomhelstThaJibber sa:den kommer ju aldrig!!!Zamboni sa:jag medThaJibber sa:håller med :P
naaajsKinkan sa:E-Rocklow kommer att lägga upp en klippt film närsomhelstThaJibber sa:den kommer ju aldrig!!!Zamboni sa:jag med![]()
sagt och gjortZamboni sa:naaajsKinkan sa:E-Rocklow kommer att lägga upp en klippt film närsomhelstThaJibber sa:den kommer ju aldrig!!!![]()
![]()
den va bra :D litte dålig kvalla bara mende kan man ta ;DKinkan sa:sagt och gjortZamboni sa:naaajsKinkan sa:E-Rocklow kommer att lägga upp en klippt film närsomhelst![]()
![]()
Härligt ;Djonssonskiing sa:galet rolig dag tack alla som kom jag kan lova att nästa gång blir om ca en månad så vi får mer snö och kan fixa bättre rails och göra allt lite mer seriöst.
tack alla som kom
//emil
nästan skönare att kolla när de är så där;Da_L sa:nu är den här http://www.vimeo.com/1887159, dock ingen redigering eller speciellt bra kvalla. men men
håller medJonH sa:nästan skönare att kolla när de är så där;Da_L sa:nu är den här http://www.vimeo.com/1887159, dock ingen redigering eller speciellt bra kvalla. men men
men ha 2 röret det var sköntjonssonskiing sa:galet rolig dag tack alla som kom jag kan lova att nästa gång blir om ca en månad så vi får mer snö och kan fixa bättre rails och göra allt lite mer seriöst.
tack alla som kom
//emil
ja men vi ska bygga boxen med plast på och göra den längre till nästa gång kommer troligtvis bl ett hopp med dåZamboni sa:men ha 2 röret det var sköntjonssonskiing sa:galet rolig dag tack alla som kom jag kan lova att nästa gång blir om ca en månad så vi får mer snö och kan fixa bättre rails och göra allt lite mer seriöst.
tack alla som kom
//emil
jag kommer lätt då :D