railjamet i linköping håll er uppdaterade!

Jull3J sa:
Ser ut att bli bra!!! Men ingen som har vägarna förbi gislaved som man kunde åka med?
Hur stor ska boxen/railoen vara? Kommer det finnas ett litet hopp?
boxen blir typ 3-4 meter sen kan de bli en tunna om vi får ihopp snö sen en 7 meter rail bestående av 2 pvcrör ca 10 cm i diameter;)

Ovashoot sa:
alla freeride kändisar hänger på make it happen ;) be there, cause we are goin to be there.
Vf inte köra båda?;P dom ligger ju inte samtidigt bara tråkigt åå hänga upp sig på ett jam som att de skulle ha nån viss status, jam som jam, alla har ju samma syfte eller?

Ovashoot sa:
alla freeride kändisar hänger på make it happen ;) be there, cause we are goin to be there.
nierd, sen när blev de beef mellan make it happen å de här då? kul att nån hittar på nåt väl? bara för att du vill claima över å vara "FREERIDEKÄNDIS"

Senast ändrad:
dom som ska med kan väl skriva på här under så man vet vilka som kommer, jag kan börja

Kinkan

emil the grounder såklart;)
dom som har lust att sponsra crewet till polistillståndet kan adda mig på
hockeyboy-92@hotmail.com grymmaste namnet jag vet;)

JonH sa:
Ovashoot sa:
Vf inte köra båda?;P dom ligger ju inte samtidigt bara tråkigt åå hänga upp sig på ett jam som att de skulle ha nån viss status, jam som jam, alla har ju samma syfte eller?
Jag utryckte mig väldigt dåligt ser jag, det jag menade var att dom flesta åker till sthlm för att köra eftersom det är såå väldigt stort. Och jag menade självklart inte att det här railjamet behöver vara dåligt. Det kanske blir mycket bättre vem vet. OCH TITTTI540, JAG HAR INTE SAGT ATT JAG ÄR FR-KÄNDIS!

såå :) hoppas ni mår bättre nu :D

Hur står det till med priser, upplägg och sponsorer nu då??

jag kan nog med ganska så stor säkerhet säga att Jag, Davidson, Aleex och JonH är där rättså tidigt.

har ni nogåt format på tävling? eller e de bara chillat jam, eller hur funkar de?
när ska man vara där?
efterfest?
hur ska man anmäla sig? vet att de har stått här i tråden, men skulle va as skönt om non kunde länka snubben man anmäler sig till i gb.

btw skulle va fett å om sidan kunde börja funka snart, för de e jävligt rörigt i den här tråden, men bättre än inget :D

vilka e på å shredda inlines i hangaren på söndagen? funderar på å dra dit, verkar fett!

jävligt bra inesativ grabbar!!!! creds till arangörerna!

Maximilliam sa:
har ni nogåt format på tävling? eller e de bara chillat jam, eller hur funkar de?
när ska man vara där?
efterfest?
hur ska man anmäla sig? vet att de har stått här i tråden, men skulle va as skönt om non kunde länka snubben man anmäler sig till i gb.

btw skulle va fett å om sidan kunde börja funka snart, för de e jävligt rörigt i den här tråden, men bättre än inget :D

vilka e på å shredda inlines i hangaren på söndagen? funderar på å dra dit, verkar fett!

Mycket bra inlägg maxi. Hur fan blire med jamet? Kommer det bli kul kommer man kunna gåpå toa nära. Allt sånt står inför alla MIH det tycker jag ska stå nu också.

Bajskorven sa:
Maximilliam sa:
när ska man vara där?
efterfest?

Mycket bra inlägg maxi. Hur fan blire med jamet? Kommer det bli kul kommer man kunna gåpå toa nära. Allt sånt står inför alla MIH det tycker jag ska stå nu också.
håller med, vet bara tid, plats och datum. gärna lite mera info tack!

Tillbaka
Topp