Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
härligt duKinkan sa:jag är nästan klar med railen nu![]()
den är nästan identisk med den som fnacke har gjortOskar_Nft sa:Lägg upp lite bilder när railen är färdig så får vi lite försmak på vad som väntar!
Tanken med att lägga tävlingen så tidigt är så att eventuell publik inte blir uttråkad om de kommer redan vid 12, men främst för att vi inte ska lyckas hoppa sönder allt och ta slut på all snön.Maximilliam sa:YEEEEEEAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! fett stokad på railjamet nu, kan inte vänta!!! wooooåååww de kommer bli fett!!!
btw, de spelar inte så stor roll, men de hade vart rätt najs ifall ni kunde flytta tävlingen från 13 till lite senare typ 14 eller 15 non gång. så man hinner värma upp lite mer och så att de roliga inte tar slut med än gång. för ja har en erfanehet av att efter tävling så brukar nästa alla åka hem, förutom typ 3 som stannar, dom är desutom kanska opepp. så om ni vill behålla åkare och peppet lite längre borde ni flytta den till lite senare. men de kan vi ju lösa där.
jag lägger upp bild när den är klarRollinSnow_se sa:Hemsidan är uppdaterad nu med lite mer info om upplägget under dagen. Är det någon mer info ni saknar så säg till. Och om någon har bilder på railsen och boxarna som ska användas så skicka dem till mig så lägger vi upp dem på hemsidan!
hur lång?jonssonskiing sa:boxen blir klar imorgonblir inte så lång men det får duga:P
ca 3.6 meter:PKinkan sa:hur lång?jonssonskiing sa:boxen blir klar imorgonblir inte så lång men det får duga:P
nej det e inte långt gå in på www.rollinsnow.se/riljam o ta mitt nummer så fixar allt sig dåEvegren sa:Hur långt är det från stationen till jamet? Låg jamet vid cloetta center, ishallen eller? :P
Tack tackjonssonskiing sa:nej det e inte långt gå in på www.rollinsnow.se/riljam o ta mitt nummer så fixar allt sig dåEvegren sa:Hur långt är det från stationen till jamet? Låg jamet vid cloetta center, ishallen eller? :P
peace
det är inta alls långt kanske 500 meter!!Allle sa:kan du inte fixa karta från stationen till jamet så man ser hur långt de är ?
jag håller med det värkar skönare.JRignell sa:tjenare,
jag har några önskemål angående upplägget imorgon. har hört mig för med flera utav dom som sk aåka imorgon och vi önskar att upplägget ser ut som följan
ha några domare som utser vinnaren i tävlingen istället för att åkarna får rösta. de låter demokratiskt med röster men alla kommer bara rösta partiskt. skulle även vara mer rättvist med en snowboardklass och en skidklass:p
hoppas jag inte lägger mig i för mkt, men nu vet du aif vad vissa åkare önskar. Ses imorgon!
piz
Håller med till 100%Zamboni sa:jag håller med det värkar skönare.JRignell sa:tjenare,
jag har några önskemål angående upplägget imorgon. har hört mig för med flera utav dom som sk aåka imorgon och vi önskar att upplägget ser ut som följan
ha några domare som utser vinnaren i tävlingen istället för att åkarna får rösta. de låter demokratiskt med röster men alla kommer bara rösta partiskt. skulle även vara mer rättvist med en snowboardklass och en skidklass:p
hoppas jag inte lägger mig i för mkt, men nu vet du aif vad vissa åkare önskar. Ses imorgon!
piz
Jag är fett taggad längtar !![]()
whaat? publiken? låter strange...bra med domare och skidklass/snowboardklass dockjonssonskiing sa:men åkarna kommer inte rösta det kommer bli publiken eller några dommare det kommer också vara en skid och snowboardklass:D
De kommer nog bli så att alla röstar på sina kompisar och bryr sig inte om åkningen då :/JRignell sa:whaat? publiken? låter strange...bra med domare och skidklass/snowboardklass dockjonssonskiing sa:men åkarna kommer inte rösta det kommer bli publiken eller några dommare det kommer också vara en skid och snowboardklass:D
tack å alla åkares vägnar!
va ju fö fain de ja sa!:DThaJibber sa:De kommer nog bli så att alla röstar på sina kompisar och bryr sig inte om åkningen då :/JRignell sa:whaat? publiken? låter strange...bra med domare och skidklass/snowboardklass dockjonssonskiing sa:men åkarna kommer inte rösta det kommer bli publiken eller några dommare det kommer också vara en skid och snowboardklass:D
Förlåt då :PJRignell sa:va ju fö fain de ja sa!:DThaJibber sa:De kommer nog bli så att alla röstar på sina kompisar och bryr sig inte om åkningen då :/JRignell sa:whaat? publiken? låter strange...bra med domare och skidklass/snowboardklass dock
Härligt,:D de kan väll inte va publiken,, hur fan skulle de kunna bedömma;P m en bra att ni löser de..jonssonskiing sa:vi löser det det blir dommare!!