railjamet i linköping håll er uppdaterade!

Grymt kul! Alla som lägger upp bilder och filmer kan väl maila så länkar vi från hemsidan!

Bra jobbat Emil och gänget!!! Får vi göra om, nu har man ju lärt sig lite så det kan bli ännu bättre!

Riktigt kul var det,, vissa saker kan göras bättre man annars var de riktigt grymt gör om de igen,, så snart som möjligt

Riktigt roligt att det ordnades ett jam :D vissa saker kan förbättras men det var endå sjukt kul!

Lite bilder finns i mitt fotoalbum. ska nog bara gå att spara dom om ni vill ha dom. annars säg bara till så fixar vi det.

Bra kört av alla!

snaer droppar det in nåra bilder på mitt fotuablum, dock bara några stycken. jag tog bara de bästa

Jamet var lyckat! ska dela med mig av bilderna så snart jag åkt hem till glada Halmstad (sitter i en håla som heter Vadstena atm)

snart är det en "film" på min sida, ingen redegering eller något.

Härligt med film! Fixa bättre kvalla!

Eftersom Corren inte kom dit och skrev om evenemanget tycker jag alla som tog bilder skickar två-tre bilder till dem, såhär står det på deras hemsida:

Vi tar tacksamt emot nyhetsbilder. Mejla bilder till adressen lasarbild@corren.se eller klicka här. Skicka endast en bild per mejl. Skriv vem som har tagit bilden, vad den föreställer och gärna kontaktinformation.

Bilder som skickas in till Corren får användas på koncernens samtliga plattformar utan ersättning.

Så skicka era bilder till: lasarbild@corren.se (en bild i varje mail).

Senast ändrad:
galet rolig dag tack alla som kom jag kan lova att nästa gång blir om ca en månad så vi får mer snö och kan fixa bättre rails och göra allt lite mer seriöst.
tack alla som kom
//emil

jonssonskiing sa:
galet rolig dag tack alla som kom jag kan lova att nästa gång blir om ca en månad så vi får mer snö och kan fixa bättre rails och göra allt lite mer seriöst.
tack alla som kom
//emil
men ha 2 röret det var skönt :)
jag kommer lätt då :D

Zamboni sa:
jonssonskiing sa:
tack alla som kom
//emil
men ha 2 röret det var skönt :)
jag kommer lätt då :D
ja men vi ska bygga boxen med plast på och göra den längre till nästa gång kommer troligtvis bl ett hopp med då;)

Tillbaka
Topp