Railsession I Kungsträdgården 1/9!

eevez

Medlem
Hällu alla glada dudes!

Eftersom alla sitter och längtar efter att snön och vintern ska komma, bjuds det på railsesh! Nu på lördag, 1/9, kan man komma och shredda på lite boxar i Kungsträdgården i Sthlm. Det blir troligen 1 vanlig flat box, 1 butter box och eventuellt 1 kink.

Hela Kungsträdgården är under helgen en arena för ett arragemang, av Frilufsfrämjandet och VIA (tvättmedlet). Hela jippot heter Sätt Sverige I Rörelse.
Vi som anordnar denna railsessionen kommer från Freeskiers. Vi sysslar med att bedriva skidskola på en lite roligare nivå, dvs parkåkning, puckel och puder. Du hittar oss på www.freeskiers.se

Men du som inte är medlem i Freeskiers är naturligtvis välkommen att leka på boxarna! Ni är välkomna hela lördagen från klockan 10:00 tills det inte finns någon kvar!

Vi ses där!
/Freeskiers

Låter det här som ett kul jobb?
Just nu söker vi nya tränare till säsongen. Känner du att du är duktig på din grej, gillar att lära ut saker, trivs med barn och har en kul fantasi? Då är du grymt välkommen att prata med oss ala intervju denna helg. Det är bara att springa fram (:

Senast ändrad:
eevez din smygraggare

jag kommer

inte

eller jag kommer

PUSS

det blir massor med snö! (: runt om railsen också. alltså inte bara inrun och landning.

åker man bräda får man såklart också leka!

Senast ändrad:
Jag e en supernoob på rails men tycker att det är skitkul, är det ok om jag kommer, jag menar, jag vill ju inte förstöra för andra.

Av: SverigeTomten Online | Idag 22:20 Citera
Jag e en supernoob på rails men tycker att det är skitkul, är det ok om jag kommer, jag menar, jag vill ju inte förstöra för andra.

klart du ska komma =)
ju fler desto roligare..

jag tror att jag kommer dit
inte världens bästa railare med va fan :D
aanars så kommer jag dit och kollar :)

vafan DanneK kan din födelsedag bli bättre? :P klart du ska dit, destu fler destu roligare

Tillbaka
Topp