Refresh!

Rogby

Ny medlem
Refresh!
wallaaa

såg just refresh och är sjukt imponerad, kvalitet rakt igenom, bra mix av park/urban och puder. även fint extra material och New Era var makalös!

tänkte att man kunde diskutera och ge synpunkter på filmen i denna tråd :P

Refresh!
håller med! tyckte det var en av dom bästa filmerna någonsin. alaska parten var nytänkande tyckte jag. och park shotsen helt sinnes! likaså urbans!

Refresh!
Bland de bästa filmer jag sett om inte bästa?
Casabons del var sick! Någon sorts kärlek till Nollien också haha.

Lite besviken på att Hh inte riktigt fick någon del, lr visst det var ju en del.
Men den kändes endå konstig.

Vill se extramaterialet dock, går rykten om att Brogan sitter på en edit där.

Refresh!
Ifreeen sa:
tom , henke , phil , alla slayade sjuuuuukt ! sååå bra film (: kul att se corey shredda lite igen :) hans 450 up på handrailet är nasty !
japp, vanular's 4a var galen! featursen i Keystone, hoppet som alla buttrade och oljetanken var oxå galna!

Senast ändrad:
Refresh!
Den är sjuk! Nivån på åkningen har ju steppats upp typ 15 nivåer, spec allt på handrails, helt galet! Sen var musiken fett crappy vilket gjorde att jag inte tyckte filmen var speciellt mkt bättre än turbo och realtime, men jag tror den blir bättre och bättre ju fler gånger man ser den :D

Refresh!
Refresh va enligt mig galet fresh!

4'an upp på handrail :O

Adam Delorme's speciella sidovolt vid 28.30 fick mig att spola tillbaka och kolla igen :S

Finlands delen va sjukt nice också :D likaså Warren Millers kommentar till det och hela filmen :P

10 av 10 snöflingor, 5 av 5 toasters... you name it!

Refresh!
Adam Delorme har den skönaste delen. Hans stil är så oslagbar. Corey kör också sjukt skönt.

Det är faktiskt lite härligt att se folk som kör stil också. I Every day is a satruday är det ju typ bara dubbelvoltsskidåkare som ligger i toppen och lär sig alla nya trick.

I Refresh finns allt, Henrik kör en riktigt snygg dub cork 12 tail, osv men det är dom snygga sw 7orna man vill se, dom galna handrailsen. Den sjuka pudern med switch landningar. butters och sådant.

Lätt 5/5. Grymt redigerat, bra soundtrack

Loveit!

Refresh!
Såg filmen igår och måste säga att den är helt sjukt bra. Enligt mig hade den en perfekt mix av allting och varenda åkare körde galet. Kul och se mycket kreativa "street" grejer. Bästa filmen i år helt klart!

Refresh!
denvar grymt bra!!
MEn tycker dock everyday isa saturday var bättre.
Lite mer känsla.och lite mera "motivations snack" duvet. så man blir sjuukt taggad på åka!
Aja sjukt rba filmer!
pez

Refresh!
tror refresh är bästa skidfilmen iår.
den är ju sjukt bra, alla körde grymt och det var sjuka och ovanliga saker de shredda. nästan så man blir lite blöt i ögat när Miller pratar.
GRYM FILM!!!!

Refresh!
Adam Delorme!!! sjukt bra stil, kreativt som fan och riktigt bra låt!

Alla delar är sjuka, grymt bra film, står i topp av alla filmer jag sett från i år!

Snödjup

Tillbaka
Topp