Reklamation? burton snowboardvantar
tjena ja köpte ett par burton vantar, inte så mycket pengar man lägger ut på dem men det är ju ändå lite, så dem är ungefär ett år gamla men kanske använt dem max 20 dagar sammanlagt, så tog ja fram dem en morgon så är dem helt sönder i alla sömmar och greppet är helt sönder, vet absolut inte hur det kan ha hänt!
vad tycker ni man kan göra? ska man maila dem och fråga eller ska man bara ta o skita i det? det är ju ändå tråkigt att en sådan sak ska hända.
kan lägga upp bilder om det är någon som vill se!
vad tycker ni man kan göra? ska man maila dem och fråga eller ska man bara ta o skita i det? det är ju ändå tråkigt att en sådan sak ska hända.
kan lägga upp bilder om det är någon som vill se!