ne nu ljuger du för du satte 720 igår ju ;Oaxelf sa:ja sätter nästan 360
Wesslan95 sa:Ooo, Jösses!? 2520?
Hahahaha, nästan nöjd. Får man inte räkna med rekord som skett på vanliga hemmatrampoliner då?Wesslan95 sa:OKEJ DÅ FELIX DEL ALLT SKA VA RÄTT!! tävlingstrampolin då? nöjd?
nää! de tror jag inte!M-D sa:haha , wester tror du att du gjort mest eftersom du drog 1800 i lokalen?:P![]()
fel fel fel. jag som egen hög person har hittat rekordet. 7 snurrar allså 2520.sebbe_b sa:En kompis till mig kan snurra 4 varv och hon är inte trampolinhoppare så rekordet lär väl ligga nånstans uppåt 8-10 varv.
jag har sett en kille som gör en så kallad "eight twisted backflip"jeppenator sa:jadu.. gymnasterna snurrar som fasen.. jag hittaden en film förut på nån som snurrade 7 varv tror jag..
kan leta lite
kan inte vara möjligt. säker på att 7 är rekordet. och förresten, hur söler man på Youtube?coork sa:jag har sett en kille som gör en så kallad "eight twisted backflip"jeppenator sa:jadu.. gymnasterna snurrar som fasen.. jag hittaden en film förut på nån som snurrade 7 varv tror jag..
kan leta lite
(alltså en backflip med 8 varv)
om man söler det på youtube så borde den videon komma fram
ja de stämmer jag har själv lagt upp de i forumetWesslan95 sa:fel fel fel. jag som egen hög person har hittat rekordet. 7 snurrar allså 2520.sebbe_b sa:En kompis till mig kan snurra 4 varv och hon är inte trampolinhoppare så rekordet lär väl ligga nånstans uppåt 8-10 varv.
länka filmenPontusOlsson sa:ja de stämmer jag har själv lagt upp de i forumetWesslan95 sa:fel fel fel. jag som egen hög person har hittat rekordet. 7 snurrar allså 2520.sebbe_b sa:En kompis till mig kan snurra 4 varv och hon är inte trampolinhoppare så rekordet lär väl ligga nånstans uppåt 8-10 varv.![]()