Rightbaylocals presents - Bravo Midsommer Air!

Macce

Ny medlem
På midsommarafton smäller det, för andra året i rad går Bravo Midsommer Air av stapeln!

Vattenhoppet i Rättvik..Bilder finns på hemsidan..

All övrig info finns på våran hemsida! www.rightbaylocals.com

Nytt för i år är att vi kommer att köra på snö!

Stort prisbord!

// Macce

var någonstans ligger det där stället?
det står inte??

går ju att åka tåg dit.. såg att du var från gävle. Så de är bara att åka falun-borlänge o sen byta mot mora. sen är du framme!

Kommer att bli så grymt! Stort prisbord från Bla Salomon, Smith, Bravo, Team Sportia, KASK med flera..

Det är inte synd att det är i Rättvik, Rättvik är hjärtat i Dalarna, finns ingen vackrare plats.. =)

Bara och anmäla sig och vara med och köra!

Vi vet inte hur det blir med Kaj och Sverre men KASK är med och sponsrar så dom är säkert i trakten.

// Macce

så klart att jag kommer. ryktas ju om att det är en tjockis som sätter dubbelvolt.. måste man ju bara se..!

Jag är inte tjock! =) Eller så länge dubbelvolten sitter så är jag inte för tjock..

Rapoport 18/6, Vi har minst! en hel container snö kvar =) Kommer att gå fort och högt på midsommar..

det är redan 100 hundra annmälde det kommer bli så jävla sjukt stor tävling prisbordet är sjukt fint det okså med bland annat tre par ny salomon skidor

Riktigt så många anmälningar har vi kanske inte fått in men det ser ut att bli ett bra startfält =)

Vi kommer att lägga snö på rampen och på hoppet så vi får ännu mer fart..

Som sagt fint prisbord, med bla skidor, kläder och glasögon mm.

Startavgift till tävlingen är 100kr, läs allt på www.rightbaylocals.com

är det nån som vet om dom brukar ta bort hoppet efter tävlingen??? såg inte det där förra året när jag var där i slutet av juli.

Macce sa:
Riktigt så många anmälningar har vi kanske inte fått in men det ser ut att bli ett bra startfält =)

Vi kommer att lägga snö på rampen och på hoppet så vi får ännu mer fart..

Som sagt fint prisbord, med bla skidor, kläder och glasögon mm.

Startavgift till tävlingen är 100kr, läs allt på www.rightbaylocals.com
jo marcus det är upp emot hundra anmälda :D

Kan meddela att det är riktigt bra i år.. var faktiskt riktigt varmt i vattnet i tisdags förra veckan.. 23-24 efter som ytvattnet från siljan blåst in i ån.. var i o badade utan våtdräkt i 20 min.. utan att ens frysa..

Till mig.. Skicka ett mail eller ring. Anmälan på plats sker i mån av plats. Vill man säkert vara med så bör man anmäla sig i förväg. =)

Ni kan nå mig på 070-5859740 eller henning_penning@hotmail.com

Bara att be till vädergudarna om sol på midsommar så man blir lite taggad att satsa högt =P

Nu har vi testat att köra på snö, J'**ar vilken höjd, komemr att bli show på midsommar =)

skulle inte nån kunna filma dethela å lägga upp här på freeride så att alla som inte kan komma skulle kunna se hur de va?

Det kommer att dokumeteras, kommer att finnas på rightbaylocals.com, finns massa bilder där nu.. filmer kommer..

hörde att Jon O å Sverre L skulle dit:S.. kan detta verkligen stämma?

kommer nog att bli pissväder på tävlingen..:(

idag gäller de alltså.. skulle va skojj om dom som ska dit skriver här.. så man kanske vet vilka som är vilka xD

hur gick det? nån som vet nått om vem som vann.. eller om de va skojj.. eller om de hände nå kul!

skulle va kul å veta vilket de värsta tricket va?

Tillbaka
Topp