Rightbaylocals presents - Bravo Midsommer Air!

det var grymt.. massa småkillar som körde sjukt grymt.. bla dspin 10 och feta cork 7or..

nån johan lilja eller sådant kom 1a i "gubbklassen" och markus Eriksson kom 4a.. haha..

nån kille vid namn Nicolaus Nilsson var grym.. 12 år och sponsrad av K2..

hare fint

det var faktiskt en bra tillställning! Tack till Rightbay locals... och tack till "Tommy Tysk" som sparat snön i sin vinkällare! ;) haha! bra jobbat! =D

nu är filmen klar:
http://media.putfile.com/Bravo-Midsumer-Jam
men förvänta er inte för mkt.. jag fick ett par klipp från en polare.. å då tänkte jag va lite snäll mot alla här på freeride å klippa ihop dom lite fort..

det är inte filmat med stativ och sen äre det nog från en digital kamera.. !
kvaliten är inte den bästa å så.. men jag hoppas man ser vad som händer iallafall..

Ja jag vet att de stavas "Bravo Midsommer Jam".. men jag kom på det efter jag sparat filmen så klaga inte...

altså.. klaga inte för det är en liten snabb edit bara för att få se lite hur de va där!..

jag som filmar.. kass kvalitet, tog bara med mig kameran på skojj, sen ville han ha bilderna.. blev rätt fint endåä

hahah jeppe hur jävla sent är du uppe på nätterna egentligen ? :P kul att man fick se film iallafall, fast jag trodde man flög mer i det där hoppet :O

thom8 sa:
hahah jeppe hur jävla sent är du uppe på nätterna egentligen ? :P kul att man fick se film iallafall, fast jag trodde man flög mer i det där hoppet :O
haha klart man sitter uppe.. man kan juh inte bara slösa bort nätterna genom att sova..

jag trodde ocksså att man skulle flyga mer.. va de ingen som gjorrde nå dubbels?

Visst fan var det nikolai Persson som körde cork 1080 i filmen? Tyckte att det såg ut som min lilla pojke:)

Jibber91 sa:
sluta ta muisk från andra filmer
Den här tråden är inte till för feedback tillägnat filmen utan folk undrade hur tävlingen var och då är finns det några vänliga själar som t o m fixar en film och om du nu tycker att musiken var dålig så kan du fan stänga av ljudet!!!

killen som gör d-spinn 10 känner jag ;D han är bara 12 år. och är redan sponsrad av SOS och k2 :)

Tillbaka
Topp