Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har ett par Hestra Windstedt PRO som jag är sjukt nöjd med. De är rätt varma och finns i tumvante också. Om det fortfarande är för kallt så finns det tunna innervantar man kan köpa. Typ som underställ för händerna. http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=101609
Har funderat lite på att ta mina neoprenhandskar och ytterskalet på ett par vanliga snowboardhandskar utanför men ingen aning om det skulle vara varmt. Någon som testat??
varför kan det bli klumpigt när man åker bräda? spännena går väl bara åt ett håll. Tumvantar är ej klumpigt och alltid lagomt varmt. t.o.m. på våren! Det är min åsikt, efter att en vacker dag för typ 6år sedan blivit upplyst.
Själv kör jag med Hestra Army Leather Heli Ski, trefingers. Det är den ultimata handsken på alla sätt, utom möjlighet smidighet. Jag klarar dock av att fota med trefingershandsken på handen, så det borde inte vara något problem i backen. Finns i tvåfingers och femfingers också. Rekommenderas varmt, no pun intended.
Själv kör jag med Hestra Army Leather Heli Ski, trefingers. Det är den ultimata handsken på alla sätt, utom möjlighet smidighet. Jag klarar dock av att fota med trefingershandsken på handen, så det borde inte vara något problem i backen. Finns i tvåfingers och femfingers också. Rekommenderas varmt, no pun intended.