Riktigt varma snowboardhandskar

Tumvantar kan ju dock bli väldigt klumpigt när man åker bräda!

Har funderat lite på att ta mina neoprenhandskar och ytterskalet på ett par vanliga snowboardhandskar utanför men ingen aning om det skulle vara varmt. Någon som testat??

varför kan det bli klumpigt när man åker bräda? spännena går väl bara åt ett håll. Tumvantar är ej klumpigt och alltid lagomt varmt. t.o.m. på våren! Det är min åsikt, efter att en vacker dag för typ 6år sedan blivit upplyst.

Själv kör jag med Hestra Army Leather Heli Ski, trefingers. Det är den ultimata handsken på alla sätt, utom möjlighet smidighet. Jag klarar dock av att fota med trefingershandsken på handen, så det borde inte vara något problem i backen. Finns i tvåfingers och femfingers också. Rekommenderas varmt, no pun intended.

Själv kör jag med Hestra Army Leather Heli Ski, trefingers. Det är den ultimata handsken på alla sätt, utom möjlighet smidighet. Jag klarar dock av att fota med trefingershandsken på handen, så det borde inte vara något problem i backen. Finns i tvåfingers och femfingers också. Rekommenderas varmt, no pun intended.

Har ett par windstedt tumvantar som jag haft i typ tre - fyra ar. Fettar du bara in dem da och da haller dom laaaange.
Och glom bort frusna fingrar!

Tillbaka
Topp