Roliga historier

Dahllof

Ny medlem
Roliga historier
jag kom på att om man sitter en kväll och har väldigt tråkit så kan man leta reda på denna tråd och läsa lite roliga historier och få lite kul i vardagen.

alla skämt, historier, citat, händelser som är roligt kan man skriva ner här så att alla kan få ta del av de roliga.

mitt bidrag:

en liten pojke kommer in
i herrekiperingen.
- jag vill köpa en skjorta
åt min pappa.
- jaha, sa expiditen, ska den va som min?
- nää, den ska va ren.

så nu är de bara att skriva på så alla får ett gott skratt, "ett gott skratt förlänger livet", de vet vi ju alla!

Roliga historier
Mitt bidrag:

Det var en gång två muffins som blev gräddade i en ugn. Det var galet varmt tyckte den ena muffinsen, men tänkte att det var bäst att inte klaga. Efter en halvtimma stod han inte ut längre.
Han skrek:
- FYFAN VA VARMT DET ÄR!!!
Den andra muffinsen blev livrädd och skrek:
-Hjälp! En talande muffins!!!!

de´ va´ de´ de´

tack för mej.

Roliga historier
det var en gång två elefanter...
då sa den ene elefanten till den andra

- Du har en bulle i örat!

- VAHH!? skrek den andra

- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!

- VAHH!?

- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!!!

- VAHHH ?!?

- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!!!!!!!

- JAG HÖR INTE, FÖR JAG HAR EN BULLE I ÖRAT.

Senast ändrad:
Roliga historier
GUBBARNA

en man stog och strök sina kläder när hans kompis kom hem till honom.

- Men Gösta, varför har du bandage på öronen?
- Det ringde , och jag skulle svara , men jag tog fel på mobilen och strykjärnet!
- Men det andra örat då?
- Vadå , jag va ju tvungen och ringa ambulansen

Roliga historier
har lite tråkigt, så jag tänkte återuppliva den här tråden :)

Det var en gång en dansk, en norsk och en svensk som hade blivit tillfånga tagna av en kanibal. För att slippa bli uppätna frågade norsken om det fanns nån som de kunde göra för att slippa de, kanibalen svarar ni kan gå in i djungeln o hämta 100 st frukter av samma sort, så de beger sig in i djungel. Efter en timme kmr svensken tbx med 100 vindruvor o kanibalen säger, om du kan va tyst då jag stoppar in demma i ditt rövhål så får du gå o så börjar han, 1.. 2.. 3.. 4.. 5.. 47.. 48.. 67.. 68.. 98.. 99, plötsligt utbrister svensken och kanibalen undrar varför skrattar du då de bara är en kvar?! HAHA , säger svensken, danskjäveln kmr med kokosnötter

Roliga historier
Kinkan sa:

Det var en gång en dansk, en norsk och en svensk som hade blivit tillfånga tagna av en kanibal. För att slippa bli uppätna frågade norsken om det fanns nån som de kunde göra för att slippa de, kanibalen svarar ni kan gå in i djungeln o hämta 100 st frukter av samma sort, så de beger sig in i djungel. Efter en timme kmr svensken tbx med 100 vindruvor o kanibalen säger, om du kan va tyst då jag stoppar in demma i ditt rövhål så får du gå o så börjar han, 1.. 2.. 3.. 4.. 5.. 47.. 48.. 67.. 68.. 98.. 99, plötsligt utbrister svensken och kanibalen undrar varför skrattar du då de bara är en kvar?! HAHA , säger svensken, danskjäveln kmr med kokosnötter
HAHHHHAHAHAAH den där va bra!;D

Roliga historier
You-Know-Who sa:
det var en gång två elefanter...
då sa den ene elefanten till den andra

- Du har en bulle i örat!

- VAHH!? skrek den andra

- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!

- VAHH!?

- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!!!

- VAHHH ?!?

- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!!!!!!!

- JAG HÖR INTE, FÖR JAG HAR EN BULLE I ÖRAT.
Hahaha, sjukt kul!!! 5/5 toasters.

Roliga historier
Kinkan sa:

HAHAHAHA! xD

Roliga historier
en dålig:

Eva ville får större bröst, men hon vågade inte göra något kirurgiskt ingrepp. Hon hade blivit tipsad om en läkare inom naturläkemedel och hälsokost som hon besökte.

- Jag har en lite udda metod, sa läkaren, men den kommer hjälpa dig! Varje dag, PRICK kl 16.00 så ska du i 5 minuter massera dina bröst och sjunga "gulligullan koko som en gök KOKO". Då ska du redan inom en vecka ha fått större bröst.

- Du skämtar?! utropade Eva.

- Nej då inte alls, det funkar för alla mina patienter. Fast männen har ju en annan sång om de vill förstora... ja du vet vad. Med det har hjälpt de alla.

- Okej! Det skadar inte att prova.

Efter en vecka av masserande och gulligullan så hade det faktiskt givit resultat. Fast Eva ville ha lite större så hon fortsatte en vecka till. Men så en dag så gick hon och handlade mat och hade helt glömt bort att klockan hade hunnit bli 16.00.

- Shit vad gör jag nu?? Ja ja, jag får gå in mellan några hyllor och göra det lite diskret.

Så där stod hon och masserade och viskade gulligullan. Men självklart blev hon påkommen av sin väninnas make!

- Hej Eva! Här står du...

- Eh.. Hej Mats! Ja... Här står jag och masserar brösten bakom konservhyllan! Det är lite underligt, men varje dag klockan 16 ska jag...

- Herrejävlar! Är klockan redan 16?! Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar

Tillbaka
Topp