Då ses vi där, är du västeråsare?snow_flake sa:har också problem med osugna polare, men ja ska i alla fall dit.

Feta fina skidor, det gillar vi!Turbidblue sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/df2ea05cae5de93f3d0d226dc3ba6b52.jpg[/url]
Båda barnbackarna var ju öppna, så tekniskt sett var det väl tre. De hade kommit igång ganska bra tycker jag även om de inte hade fått in allt i shopen än. Snön kändes något "klåparaktig" med klumpig kanonsnö högst upp och rätt löst underlag, men i kombination med lite natursnö var det helt okej och inget som jag ångrar att jag gjorde. De -10 minus som det ryktades om kändes rätt kallt såhär tidigt på året men det är bara att vänja fötterna vid att vara stelfrusna fram till slutet av mars från och med nu i vilket fall som helst
.
Skönt att få en extra skiddag på hemmaplan innan jag drar upp till årets säsong nästa helg.
Det är ju lite kul att se nån som kommer med feta puderlagg med mycket tiprocker och ska åka i romme på premiärdagen=)Henk021 sa:Feta fina skidor, det gillar vi!Turbidblue sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/df2ea05cae5de93f3d0d226dc3ba6b52.jpg[/url]
Båda barnbackarna var ju öppna, så tekniskt sett var det väl tre. De hade kommit igång ganska bra tycker jag även om de inte hade fått in allt i shopen än. Snön kändes något "klåparaktig" med klumpig kanonsnö högst upp och rätt löst underlag, men i kombination med lite natursnö var det helt okej och inget som jag ångrar att jag gjorde. De -10 minus som det ryktades om kändes rätt kallt såhär tidigt på året men det är bara att vänja fötterna vid att vara stelfrusna fram till slutet av mars från och med nu i vilket fall som helst
.
Skönt att få en extra skiddag på hemmaplan innan jag drar upp till årets säsong nästa helg.
Åker upp till romme i helgen, någon som vet om de fortfarande har 200:- för liftkort??
Nu på söndag? :PM-son sa:de va 200 på söndagen oxåBlir nog att åka dit på söndag igen:D ses vi där?
jo, menade premiärhelgen igentligenM-son sa:de va 200 på söndagen oxåBlir nog att åka dit på söndag igen:D ses vi där?
Sweet! ser du mig är de ju bara komma fra,Henk021 sa:okej! nice price. drar dit på lördag och hoppas på ett sjukt puderdump fredag nattses där !! hoho
Hahahahaha jag vet, fick några undrande blickar men har bara ett par skidor. De funkar bra, mest osmidigt i liften egentligensnow_flake sa:Det är ju lite kul att se nån som kommer med feta puderlagg med mycket tiprocker och ska åka i romme på premiärdagen=)Henk021 sa:Feta fina skidor, det gillar vi!Turbidblue sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/df2ea05cae5de93f3d0d226dc3ba6b52.jpg[/url]
.
Åker upp till romme i helgen, någon som vet om de fortfarande har 200:- för liftkort??
Tror det bara var på premiären som det var 200:-