D
Deleted member 65291
Guest
Rubiks Cube!
Hallå Hallå, Har i höstmörkret införskaffat mig en rubiks cube och undrar om någon kan formlerna ?
l8ters
l8ters
Bah, förstör hela meningen med en dylik pryl.alwaysCrash sa:tack ^
@ utter, det är väll kul att lära sig göra det snabbare o snabbare för även om man kan formlerna så äre ju inte direkt lätt i början !
följer du lager för lager på svekub?alwaysCrash sa:thanks dudes,
asså efter första sidan blir de bara svårare :S:S:S:S::S
haha,
skön spiderman tröjja snubben hade!J-rockner sa:
alwayscrash , du ska ta den på 30 sekunder, du har tio minuter på dig att lösa kuben och ladda upp filmen på YT
he he
finns ju skönare med en 3 åring, :P kines såklart,jeppenator sa:skön spiderman tröjja snubben hade!J-rockner sa:
alwayscrash , du ska ta den på 30 sekunder, du har tio minuter på dig att lösa kuben och ladda upp filmen på YT
he he
galen unge föressten!
hhaaha orka gissa finns ju bara 43 252 003 274 489 856 000 olika kombinationer så om du vrider en gång varje erkund så har du löst den om cirka 10 000 år lyck tillSammeTheMan sa:de var som f*n finns det formler till den, jag har jämt suttit och gissat mig fram, har aldrig kommit längre än att jag fått 3 sidor "rätt" men sen när jag skulle ha till de andra så förstördes bara de som var rätt :/
ca 150 kr om du vill ha orginal kubenmarer sa:vad kostar den!? perfekta leksaken för en 12 timmars flygresa känns det som!
grymmt, tackar :Dlassiter sa:ca 150 kr om du vill ha orginal kubenmarer sa:vad kostar den!? perfekta leksaken för en 12 timmars flygresa känns det som!
orginalet är ju 3x3x3 rutor, finns även mini, 2x2x2 och större 4x4x4 och sen monsterkuber på 20x20x20 rutor osv men det är bara dataprogram tror jag,marer sa:grymmt, tackar :Dlassiter sa:ca 150 kr om du vill ha orginal kubenmarer sa:vad kostar den!? perfekta leksaken för en 12 timmars flygresa känns det som!
vad finns det utöver orginal då? rubiks kub remix med pastell färger?
det räknas som fusk att flytta runt klisterlapparna,JiBbinG_4_ever_hJaLLe_92 sa:haha nooobs jag fick precis 1min 20 sek! Snittar runt 2min. Fyfan vad bra jag är.