M
maxhallgren
Guest
Rykten om Jon's birthday parteeey
precis jekub, sätt dig och läs en bok
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blondinbellas nya bok "Ego-boost" e säkert svinbra.....maxhallgren sa:precis jekub, sätt dig och läs en bok
vadå argument? det som pågår i det flesta av freerides forumtrådar är oneliners som inte tillför särskilt mycket till diskussionen. och ja jag läser böcker och befinner mig ibland på flashbacks forum men varför ska jag inte få tillbringa tid i detta forumet? för att jag tycker att majoriteten av trådarna är skräp utan att egentligen innehålla en diskussion? det finns ju faktiskt en del trådar på freeride som fortfarande håller måttet och är relativt underhållande att skriva i. så nej jag tycker inte alls mitt inlägg var offtopic då det handlade om freerides forum i stora drag och speciellt den här tråden där diskussionskvalitén är oerhört låg.Perkal sa:"Forum kallas en plats, där en viss debatt eller liknande äger rum eller skall äga rum." -WikipediaKaILe sa:WORDJekub sa:kan man verkligen kalla freeride "forum" för ett forum längre, det är ju mer som en stor dryg chat
"En debatt är ett formaliserat och reglerat system för logisk argumentation där två eller fler parter försöker övertyga en grupp åhörare i en avgränsad fråga. Ordet debatt kommer från franskans de- 'av, från' och battre 'kämpa', och betyder slå sönder (motståndarens argument)." -Wikipedia
Kanske våra argument inte är dom starkaste men visst pågår det argument här.
Gillar du inte läget så istället för att skriva att det är en "dryg chat" etc, kan du väl skita i att läsa tråden och sätta dig och läsa en bok. Eller varför inte gå inte på flashbacks skidforum. Och är det något som är offtopic hittils så är det ditt jävla inlägg.
MVH
Trolla måste väl ändå vara det roligaste man kan göra på freeride för tillfället. Fenomenet är såpass nytt här att ingen förstår när man driverJekub sa:...Perkal sa:"Forum kallas en plats, där en viss debatt eller liknande äger rum eller skall äga rum." -WikipediaKaILe sa:
"En debatt är ett formaliserat och reglerat system för logisk argumentation där två eller fler parter försöker övertyga en grupp åhörare i en avgränsad fråga. Ordet debatt kommer från franskans de- 'av, från' och battre 'kämpa', och betyder slå sönder (motståndarens argument)." -Wikipedia
Gillar du inte läget så istället för att skriva att det är en "dryg chat" etc, kan du väl skita i att läsa tråden och sätta dig och läsa en bok. Eller varför inte gå inte på flashbacks skidforum. Och är det något som är offtopic hittils så är det ditt jävla inlägg.
MVH
2. banna troll i forumet
...
precis, det är ju typ det enda som är roligt i vissa trådarErik sa:Trolla måste väl ändå vara det roligaste man kan göra på freeride för tillfället. Fenomenet är såpass nytt här att ingen förstår när man driverJekub sa:...Perkal sa:"Forum kallas en plats, där en viss debatt eller liknande äger rum eller skall äga rum." -Wikipedia
MVH
2. banna troll i forumet
...![]()
WORDHammpus sa:frågan är ju vem fan som inte röker weed? speciellt på sin födelsedag..
hur mycket måste man röka eller sprita för att glömma bort att använda skiljetecken?BataZion sa:Men efter som människan har varit alkis sen tidernas begynnelse så tycker dom att det är ok att dricka varje helg så man inte mins om det va roligt när man va ute lr inte man tror det va skoj hur många ggr har man inte fått höra den.
Jag kan säga så här mycket iaf jag har aldrig råkat röka så mycket så jag har glömt bort vad jag gjorde när jag vaknar kvällen innan lr jag har aldrig rökt så mycket och sen dagen efter tänkt shit varför sa ja det lr varför slo ja han lr varför klämda ja henne på röven.
inte röka han säger ju att man blir dum av att dricka. röka är ju helt ofarligt!Lee-nus sa:hur mycket måste man röka eller sprita för att glömma bort att använda skiljetecken?BataZion sa:Men efter som människan har varit alkis sen tidernas begynnelse så tycker dom att det är ok att dricka varje helg så man inte mins om det va roligt när man va ute lr inte man tror det va skoj hur många ggr har man inte fått höra den.
Jag kan säga så här mycket iaf jag har aldrig råkat röka så mycket så jag har glömt bort vad jag gjorde när jag vaknar kvällen innan lr jag har aldrig rökt så mycket och sen dagen efter tänkt shit varför sa ja det lr varför slo ja han lr varför klämda ja henne på röven.
Det beror sig väl mycket på hur man använder det?BataZion sa:Jag förstår inte ens varför det är olagligt när det är medicin i vissa delar av världen.
Jämför man det med alkohol så kan ju vilken blind jävel till och med se att det är lindrigare än alkohol.
Men efter som människan har varit alkis sen tidernas begynnelse så tycker dom att det är ok att dricka varje helg så man inte mins om det va roligt när man va ute lr inte man tror det va skoj hur många ggr har man inte fått höra den.
Jag kan säga så här mycket iaf jag har aldrig råkat röka så mycket så jag har glömt bort vad jag gjorde när jag vaknar kvällen innan lr jag har aldrig rökt så mycket och sen dagen efter tänkt shit varför sa ja det lr varför slo ja han lr varför klämda ja henne på röven. Allt det har hänt mig däremot när jag dricker alkohol och det händer alldeles för ofta när man förtär alkohol.
Jag fattar inte hur samhället kan tycke att thc är värre än alkohol!
Amen!magnusericsson sa:Det beror sig väl mycket på hur man använder det?BataZion sa:Jag förstår inte ens varför det är olagligt när det är medicin i vissa delar av världen.
Jämför man det med alkohol så kan ju vilken blind jävel till och med se att det är lindrigare än alkohol.
Men efter som människan har varit alkis sen tidernas begynnelse så tycker dom att det är ok att dricka varje helg så man inte mins om det va roligt när man va ute lr inte man tror det va skoj hur många ggr har man inte fått höra den.
Jag kan säga så här mycket iaf jag har aldrig råkat röka så mycket så jag har glömt bort vad jag gjorde när jag vaknar kvällen innan lr jag har aldrig rökt så mycket och sen dagen efter tänkt shit varför sa ja det lr varför slo ja han lr varför klämda ja henne på röven. Allt det har hänt mig däremot när jag dricker alkohol och det händer alldeles för ofta när man förtär alkohol.
Jag fattar inte hur samhället kan tycke att thc är värre än alkohol!
Glöm inte bort att det är stor skillnad på bruk och missbruk.
på tal om blondinbella, visst va JOSS 2010 trevligt (A)ekebom sa:Blondinbellas nya bok "Ego-boost" e säkert svinbra.....maxhallgren sa:precis jekub, sätt dig och läs en bok
Är du seriös eller?BataZion sa:Men jag förstog aldrig för fem öre varför dom valde henne av alla människor dom hade kunnat valt varför henne?
Sluta flumma nu. Fördelen med alkoholen är ju att du inte minns vad du gör! Vad vore en skidfilmspremiär om du minns vilken film du såg? Missbruk blir det inte för att du råkar bli lite väl på kanelen när du går ut och träffar folk. Snarare värre att sitta hemma och dega helt asocial i soffan.BataZion sa:För det första vad betyder skiljetecken?
Sen är det självklart på bruk och missbruk.
Men om man dricker onsda freda lörda och om man 2 av 3 ggr av fallen inte kommer ihåg vad man har gjort är det bruk lr missbruk?
Gäller inte det med Cannabis också?BataZion sa:För det första vad betyder skiljetecken?
Men om man dricker onsda freda lörda och om man 2 av 3 ggr av fallen inte kommer ihåg vad man har gjort är det bruk lr missbruk?
Prop 19 wuddup!magnusericsson sa:Gäller inte det med Cannabis också?BataZion sa:För det första vad betyder skiljetecken?
Om du tar en spliff eller möjligtvis en hit varje dag.
Blir det bruk eller missbruk?
Jag anser i alla fall inte någon för alkoholist bara för att de tar en öl till kvällsmaten!
Men missförstå mig inte, jag ser inte det farliga med cannabis (samtidigt så röker inte jag det dagligen och kommer aldrig att göra), det jag stör mig på hela tiden att folk jämför det med alkohol.
Det är som att jämföra alla bilrelaterade dödsfall varje år med rökning!
En sann anekdot med cannabisens tetrahydrocannabinol (THC) är att det kan reducera tillväxthastigheten av lungcancer upp till 50 procent.
Missförstå mig nu inte igen, men vad jag vet så kan inte alkohol göra det.
Nu har jag sprungit iväg från det stackars citatet, jag blev alldeles till mig, nästan lite våt i brallan.
Det jag försökte få sagt är att det inte är så jävla farligt som alla politiker vill få det till (Cannabis).
Men alkohol är så fan mycket roligare.
Nämen såhär TROR jag:Ryan_Carlton sa:Är du seriös eller?BataZion sa:Men jag förstog aldrig för fem öre varför dom valde henne av alla människor dom hade kunnat valt varför henne?
gick inte igenomYlikangas sa:Prop 19 wuddup!
Yes! Jag älskar det här forumet.För det första vad betyder skiljetecken?
i know. men kan fortfarande bli avkriminaliserat.JakobJ sa:gick inte igenomYlikangas sa:Prop 19 wuddup!
WORD!Perkal sa:"Forum kallas en plats, där en viss debatt eller liknande äger rum eller skall äga rum." -WikipediaKaILe sa:WORDJekub sa:kan man verkligen kalla freeride "forum" för ett forum längre, det är ju mer som en stor dryg chat
MVH
haha jamen inte i år iaf, dock positivt på det viset att det uppmärksammas, svt har börjat sända mer objektiva inslag om ämnet och har även sett nåt enstaka på tv4, sjukt att Maria Larsson är med på varje debatt men hon möter alltid olika motståndare, jobbigt att man ska behöva höra på en kristen moralkärring som inte kan erkänna att hon har fel.Ylikangas sa:i know. men kan fortfarande bli avkriminaliserat.JakobJ sa:gick inte igenomYlikangas sa:Prop 19 wuddup!