S7 med bindning för 5200 kr (i Sverige)

Spöar ju Tyskarna! har inte sett eller hört om sidan tidigare, har dom varit igång länge?

Vad jag vet har de funnit ett bra tag, har bland annat ett egen-utvecklat tält som fått fin kritik. Byggda i stil med Hilleberg, men till halva priset. En kompis har ett och är riktigt nöjd också..
Hade verkligen inte tvekat på att köpa där.

Senast ändrad:
Dom har sitt ursprung från Gällivare, där har dom vart aktiva i flera år. Dom skaffade en butik i Umeå förra vintern, så då växte utbudet lite mer :-). Men dom riktar sig inte mot freeride-åkare, som t.ex. skistore, nog därför som man inte hört så mycket om dom...

Senast ändrad:
Freeridefredde sa:
Dom har sitt ursprung från Gällivare, där har dom vart aktiva i flera år. Dom skaffade en butik i Umeå förra vintern, så då växte utbudet lite mer :-). Men dom riktar sig inte mot freeride-åkare, som t.ex. skistore, nog därför som man inte hört så mycket om dom...
Jag har bott i Umeå nu i snart två år och har aldrig hört talas om dem, vet du vart de har sin butik?

A-Pow sa:
Hittade ;) undra varför de inte har marknadsfört sig bättre?!
För att:
Freeridefredde sa:
Men dom riktar sig inte mot freeride-åkare, som t.ex. skistore, nog därför som man inte hört så mycket om dom...
Grejen är att dom säljer ganska bra på deras internetsida (inside info..).
Det är som t.ex. sport-conrad, är man inbiten freeride-åkare vet man om den plus 4 andra tyska sidor som man kan handla från, men vanliga Svensson känner knappt till alpingaraget.....

Freeridefredde sa:
A-Pow sa:
Hittade ;) undra varför de inte har marknadsfört sig bättre?!
För att:
Freeridefredde sa:
Men dom riktar sig inte mot freeride-åkare, som t.ex. skistore, nog därför som man inte hört så mycket om dom...
Grejen är att dom säljer ganska bra på deras internetsida (inside info..).
Det är som t.ex. sport-conrad, är man inbiten freeride-åkare vet man om den plus 4 andra tyska sidor som man kan handla från, men vanliga Svensson känner knappt till alpingaraget.....
jo om man är Freeride-åkare så kan jag för stå det. men när det handlar om andra saker som kläder, klättring, tält osv när det gäller friluftslivs artiklar så är den enda butiken som iaf jag har hört från folk, som man kan gå till här i Umeå är utebutiken. jag har även försökt att höra mig för om andra butiker men det enda som man får till svar är \" den enda som finns är nog utebutiken\"

Jag ska iaf ta mig dit i morgon och se vad det kan finnas för godis ;)

A-Pow sa:
jo om man är Freeride-åkare så kan jag för stå det. men när det handlar om andra saker som kläder, klättring, tält osv när det gäller friluftslivs artiklar så är den enda butiken som iaf jag har hört från folk, som man kan gå till här i Umeå är utebutiken. jag har även försökt att höra mig för om andra butiker men det enda som man får till svar är \" den enda som finns är nog utebutiken\"
Jag ska iaf ta mig dit i morgon och se vad det kan finnas för godis ;)
Okok, det var så du tänkte. Jo de e lite konstigt faktiskt, att inte ryktet går på stan om butiken. Den har ju endå funnits i ett år nu ungefär..

Freeridefredde sa:
Okok, det var så du tänkte. Jo de e lite konstigt faktiskt, att inte ryktet går på stan om butiken. Den har ju endå funnits i ett år nu ungefär..
Jag känner till butiken för att de säljer Arctic Alpine tält, men bara därför =)

DUktigt bra pris som sagt, känns som det har ploppat upp många svenska hemsidor nu på senaste! Sköj, hoppas det går bra för dem!

Tillbaka
Topp